همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی بروجرد در دهه فجر رایگان شد


  عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی بروجرد در دهه فجر رایگان شد

روزهای بروجرد- مدیر امور کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد رایگان است.

'داوود پهلوان' در گفت و گو با ایرنا افزود: شهروندان بروجرد از امروز تا پایان دهه فجر می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی این شهرستان به صورت رایگان به مدت یک سال عضو شوند.

وی اظهار کرد: پنج کتابخانه عمومی شهید صارمی، شهید باهنر، علامه شهیدی، علامه بحرالعلوم و آیت الله بروجردی و پنج کتابخانه مشارکتی در این دهه کار عضو گیری رایگان را انجام می دهند.

مدیر امور کتابخانه های عمومی بروجرد افزود: افراد با عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان می توانند علاوه بر امانت کتاب و مطالعه از سایر خدمات ویژه کتابخانه مانند کافی نت، نمایه نشریات، انجمن ادبی کتابخانه ها و طرح کتاب من نیز بهره مند شوند.

وی برپایی نمایشگاه کتاب دوران انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در کتابخانه های بروجرد را یادآور شد و گفت: نصب بریده جراید دوران انقلاب به صورت روزنامه دیواری در کتابخانه ها و برگزاری شب شعر فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از برنامه های اداره امور کتابخانه های عمومی بروجرد می باشند.

پهلوان برگزاری انجمن ادبی کتابخانه های عمومی و مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین و مکتوب را از دیگر برنامه های این نهاد در ایام هه فجر عنوان کرد.

بیش از 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد موجود است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد