همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون مجدد اعطای مدرک به داوران قرآن 21 اسفند برگزار می‌شود

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن:

آزمون مجدد اعطای مدرک به داوران قرآن 21 اسفند برگزار می‌شود

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به فراهم شدن فرصتی دوباره برای کسب مدرک تخصصی داوری قرآن کریم، گفت: آزمون مجدد طرح اعطای مدرک به داوران قرآن 21 اسفندماه به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

«محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با بیان اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم برای نخسیتن‌بار به همت سازمان دارالقرآن در دو مرحله طرح‌ریزی شد، اظهار داشت: ثبت‌نام در این طرح از هفتم خردادماه سال جاری آغاز شد و تا هفتم تیرماه ادامه داشت که در این مدت بیش از 700 نفر برای شرکت در طرح اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این آزمون‌ها به صورت کتبی و تلاوت عملی در رشته‌های وقف و ابتداء، تجوید، صوت و لحن و حسن حفظ، 16 مردادماه در استان‌های مختلف کشور برگزار شد، افزود: نتایج این مرحله 17 شهریورماه اعلام شد که بر اساس آن 264 نفر موفق به کسب حد نصاب نمره و راه‌یابی به مرحله نهایی شدند.

فرصتی دوباره برای کسب مدرک داوری قرآن

ضرغام با اشاره به اینکه مرحله نهایی این آزمون‌ها 24 مهرماه برگزار شد، گفت: برخی افراد با وجود اینکه موفق به کسب حد نصاب نمره نشدند اما امتیاز آنها نزدیک به حد نصاب بود به همین جهت برای این افراد آزمون مجددی برگزار خواهیم کرد.

ی با بیان اینکه این آزمون 21 اسفندماه در ساختمان سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود، افزود: در این آزمون حدود 120 نفر از افرادی که در آزمون نهایی طرح اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن در رشته‌های صوت و لحن، تجوید و وقف‌وابتدا امتیازی نزدیک به حد نصاب نمره داشتند، شرکت می‌کنند.

به گزارش فارس آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به داوران قرآن کریم امسال برای نخستین‌بار به همت سازمان دارالقرآن برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد