همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی

ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مسافران در شاهرود

ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به این که تمام امکانات شهرستان برای پذیرایی از زائران رضوی آماده است، گفت: ارائه خدمات توسط دستگاه های اجرایی به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با تاکید بر ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و بسیج همه امکانات و خدمات برای پذیرایی از زائران رضوی و مسافران نوروزی گفت: بهترین راه هدایت مسافران به داخل شهر فرهنگ سازی است.

وی با بیان این مطلب که مسافران باید با عشق و علاقه وارد شهر شده و قصد اقامت کنند افزود: کمیته های مرتبط باید از مسیر دهملا به بعد با نصب بنرها، به مسافران درباره آثار تاریخی و طبیعی دیدنی شهرستان اطلاع رسانی کنند.

برگزاری مانورآمادگی برای ارائه خدمات به مسافران

معاون استاندار سمنان برپایی با شکوه نمایشگاه، جانمایی مناطق اسکان و اطلاع رسانی را از مهمترین وظایف این ستاد تا قبل از آغاز سال جدید دانست و خاطر نشان کرد: همه کمیته ها باید تلاش کنند چهره مناسب و تمیزی از شهر برای مسافران به نمایش بگذارند.

هاشمی نظافت و پاکسازی شهر را جزو اولویت های کاری ستاد معرفی و تصریح کرد: مانور « آمادگی برای ارائه خدمات به مسافران » هم باید تا قبل از شروع تعطیلات و کشیک های نوروزی توسط تمام یگان های درگیر از جمله نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس، راه و ترابری، هلال احمر و ... انجام شود.

وی با اشاره به این مطلب که شاهرود طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری میزبان دو شهید گمنام است که صبح چهارشنبه از کانون بسیج تشییع خواهند شد عنوان کرد: برنامه استقبال و اسکان کاروان پیاده کربلا که به زودی به شاهرود می رسد هم باید مورد توجه مسئولان باشد.

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شاهرود

نظارت بر بازار عرضه محصولات شب عید مختص به شاهرود نباشد

فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به همزمانی دهه دوم ایام فاطمیه با سال جدید، رعایت حرمت عزاداری اهل بیت خصوصا حضرت فاطمه زهرا (س) را یادآور شد و اذعان داشت: روز شهادت این بانوی بزرگوار مراسم تعزیه و سیاهپوش کردن مناطق مختلف شهری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی با تاکید بر این که نظارت بر بازار عرضه محصولات شب عید مختص شهر شاهرود نیست و باید در روستاها نیز به صورت جدی پیگیری شود ابراز داشت: نظارت بر امنیت، روشنایی و نظافت پارک ها، آماده باش مساجد و سالن های ورزشی برای شرایط اضطراری و مواقع بحران هم از جمله مواردی است که باید با توجه ویژه مسئولان مربوطه به بهترین شکل ارائه خدمات شود.

وی با یادآوری این مطلب که با برپایی نمایشگاه در ۲۰ روز ایام تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها، بیش از ۱۵۰ شغل در شهرستان ایجاد می شود اظهار داشت: این نمایشگاه ۲۸ اسفند ماه در ورودی و خروجی شهرستان و بخش جا نمایی شده بسطام به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

برپایی جشنواره گل و گیاه شاهرود از ۱۶ اسفند ماه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی برای تامین اقلام مختلف دارویی مورد نیاز داروخانه ها، حضور ۲۴ ساعته متخصص طب اورژانس در بیمارستان های شاهرود را ویژگی ممتاز خواند و گفت: وجود ۱۲ پایگاه امداد و یک پایگاه موقت یک ماهه در جاده طرود برای خدمات رسانی بهتر به مسافران از تمهیدات اندیشیده شده برای ایام تعطیلات است.

هاشمی راه اندازی دو واحد سینوپتیک هواشناسی در این ایام را یادآور شد و افزود: ۱۳ پایگاه جاده ای اورژانس با ۲۵ دستگاه آمبولانس، چهار پایگاه ثابت و سیار هلال احمر، چادرهای راهنمای مسافران و استقرار تیم حمایت روانی خواهران در بیمارستان امام حسین (ع) جز بهترین فعالیت های ستاد برای خدمات رسانی به زائران است.

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شاهرود

وی با اشاره به برگزاری جشنواره گل و گیاه شهرستان شاهرود زیر نظر شهرداری از ۱۶ اسفند ماه خاطر نشان کرد: چیدن هفت سین ویژه و نمادین، مرتفع کردن مشکلات آب و برق سرویس های بهداشتی، آسفالت زیر ساخت های نمایشگاه، استقرار کیوسک اطلاع رسانی قبل از کمپ الغدیر برای مستقر شدن مسافران، خانه تکانی شهر با جمع آوری زباله ها، نخاله های ساختمانی، رنگ آمیزی جداول، رنگ کاری، ترمیم سکوهای پارک ها، نصب بنر خیر مقدم، مشارکت در نمایشگاه توانمندی های شهرستان، استفاده از المان های عزاداری ویژه ایام فاطمیه در سطح شهر از دیگر برنامه های این ستاد است.

دهه دوم فاطمیه شاهرود با کوچه های مدینه به استقبال زائران و مسافران می رود

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود آماده سازی کوچه های مدینه در جوار اداره پست شهرستان به مناسبت دهه دوم فاطمیه را هم کار فرهنگی و مناسبی معرفی و تصریح کرد: به زودی کمیته فرهنگی متشکل از نهادها و ارگان های دست اندر کار برای فعالیت های فرهنگی در ایام عید تشکیل خواهد شد.

هاشمی، آموزش و پرورش را مسئول کمیته خدمات اسکان و رفاه مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) معرفی و عنوان کرد: در سطح شهرستان شاهرود ۶۳ آموزشگاه با ۴۸۰ کلاس، در بسطام ۹ مدرسه با ۸۰ کلاس، بیارجمند با هشت مدرسه و ۲۶ کلاس آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

وی در خاتمه، ۵۸۶ کلاس درس آماده پذیرش، ۲۹ نمازخانه و هشت آموزشگاه برای مواقع بحرانی را از دیگر تمهیدات ستاد برای پیک تردد مسافران دانست و اذعان داشت: کمیته رسیدگی به شکایات مردمی نیز در فرمانداری مستقر است و مردم و مسافران می توانند مشکلات یا رضایت خود از عملکرد دستگاه های اجرایی را از این طریق به گوش مسئولان شهرستان برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد