همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارت کنکور دکتری ۹۴ منتشر شد

کارت کنکور دکتری ۹۴ منتشر شد

توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۴ از امروز سه شنبه ۱۲ اسفند آغاز شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۴ برای پذیرش دانشجو دوره روزانه، نوبت دوم ( شبانه)، پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در ۷ گروه آموزشی و ۲۵۰ کد رشته امتحانی روز ۱۵ اسفندماه برگزار می شود.

۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند. در واقع ۴۳.۴۰ درصد داوطلبان زن و ۵۶.۶۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما از امروز سه شبه ۱۲ اسفند تا ۱۴ اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان ضرورت دارد با درج اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات شماره پرونده و یا اطلاعات کارت ثبت نام، از کارت خود پرینت تهیه کنند.

داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ یکی از روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۳ و ۱۴ اسفند به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت (مندرج در جدول شماره ۲ اطلاعیه) مراجعه کنند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی، متقاضیان رشته‌های تحصیلی بورسیه خارج از کشور) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح آن از طریق لینک مربوط حداکثر تا ۱۵ اسفندماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای ۳ و ۷ (جنس و معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند باید در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند تا مشکل برطرف شود. درباره بندهای ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد