همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد تمدید شد


  

تا 7 فروردین 94
مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد تمدید شد
مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد که تا پایان اسفندماه اعلام شده بود تا هفتم فروردین‌ماه سال 94 تمدید شد.
به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون های قرآن و عترت ارشاد از اول اسفندماه آغاز شد.
در مرحله اول مسئولان برگزاری این آزمون‌ها مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌ قرآن و عترت ارشاد را تا 25 اسفندماه اعلام کرده بودند اما پس از اصلاح‌ زمان‌بندی، مهلت نام‌نویسی تا 29 اسفندماه اعلام شد.
«مرتضی خدمتکار» رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از تمدید مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های قران و عترت ارشاد خبر داد و گفت: با توجه استقبال قرآن‌دوستان و حجم بالای ثبت‌نام در هفته‌های آخر مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین دوره این آزمون‌ها را تا هفتم فروردین‌ماه سال 94 تمدید شد.
وی با بیان اینکه تمامی روند ثبت‌نام در این دوره از آزمون‌ها به صورت تمام الکترونیک صورت می‌گیرد، گفت: امسال برای نخستین‌بار برای دانشجویان دانشگاه علمی- کاربردی رشته حفظ و مفاهیم سوره مبارکه «جمعه» و «منافقون» افزودیم تا علاوه بر مخاطبان عمومی قشر دانشجو را نیز با معارف قرآنی مأنوس کنیم.
تیزر سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد
به گزارش فارس، سیزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت ارشاد در رشته‌های حفظ، مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه با 18 زیرشاخه 11 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد