همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب پلیس افتخاری در سراسر کشور


  

جذب پلیس افتخاری در سراسر کشور
سردار عصار با بیان این مطلب که پلیس افتخاری حقوق بگیر ناجا نیست و افتخاری خدمت می‌کند گفت: هم اکنون در سراسر کشور مراحل جذب و به کار گیری پلیس افتخاری آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدتقی عصار معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی در بازدید از مقرر پلیس افتخاری اظهار داشت: بی شک امنیت جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم پایه است.
معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی تصریح کرد: طبیعی است عناصر امنیتی و نهادهای امنیتی بیشترین بهره‌برداری از این گسترده داشته باشند و در تولید، تحکیم و استقرار امنیت از این نیروها استفاده کنند. و می‌توان گفت: پلیس افتخاری یکی از این پایه‌هاست.
سردار عصار با بیان این مطلب که پلیس افتخاری در چند حوزه طبقه ‌بندی می‌شود گفت: فعالیت پلیس افتخاری در حوزه فرهنگی استفاده از پلیس یارهاست.
وی ادامه داد: تعدادی دیگر از این پلیس‌های افتخاری مسئولیت انتظامی دارند و در کنار ماموران ناجا فعالیت خود را انجام می‌دهند و در طرح‌های نوروزی و ترافیکی نیز در کنار ماموران ناجا در پست‌ها شرکت خواهند کرد.
معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی در مورد حمایت از پلیس افتخاری اظهار داشت: پلیس افتخاری حقوق بگیر ناجا نیست و به صورت افتخاری خدمت می‌کند و اگر در توان ناجا بود پاداشی به آنها تعلق خواهد گرفت.
این مقام ارشد انتظامی در مورد حمایت قضایی از پلیس افتخاری گفت: پلیس افتخاری در کنار ماموران ناجا فعالیت خواهد داشت و به موجب قانون از آنها حمایت می شود و پیش‌بینی‌های لازم در مورد بیمه آنها علاوه بر حمایت‌های قضایی اندیشیده شده است.
سردار عصار اظهار امیدواری کرد که استفاده از پلیس افتخاری بتواند به صورت الگویی برای کشورهای دیگر مطرح شود و با استفاده از پلیس افتخاری در داخل کشور نیز بتوانیم آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش ببریم.
معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی اولین نمونه پلیس افتخاری را در سال 93 در تهران بزرگ عنوان و خاطر نشان کرد: هم اکنون در سراسر کشور پیش‌بینی‌های لازم در مورد پلیس افتخاری انجام شده و تعدادی از آنها جذب شده‌اند تا بتوان از آنها برای ایام نوروز  به کار گیری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد