همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

عملیات بانکی خود را فقط با این مرورگر انجام دهید


  

مرورگرهای متعدد وب ممکن است شما را برای انتخاب کردن دچار مشکل کند ولی اگر از مرورگر خود در نخستین گام امنیت بالا را می‌خواهید، مرورگر Aviator می‌تواند بهترین گزینه موجود برای شما باشد.

جام جم کلیک: مرورگرهای وب متعددی در بازار هستند که هریک از آن‌ها در بخشی از کارها دارای توانایی‌های برتر از سایر مرورگرها هستند، در این میان گوگل کروم بهترین خدمات فارق از پلتفرم را عرضه می‌کند و فایرفاکس برای تمام دستگاه‌ها خدمات مخصوص آن دستگاه را مهیا می‌کند ولی وقتی بحث امنیت در وب‌گردی پیش می‌آید نمی‌توان به نامی به‌غیر از مرورگر وب Aviator فکر کرد.

در ابتدای امر و برای اطمینان حاصل کردن از امنیت این مرورگر کافی است بدانید که سازندگان این مرورگر در حقیقت هکرهای کلاه سفید هستند و حتی نام این شرکت نیز با الهام‌ گرفتن از این موضوع، WhiteHat Security است. یک هکر به خوبی می‌داند که چگونه نقاط امنیتی سیستم را شناسایی کند و در شرایطی که سیستم متعلق به خود او باشد آن‌گاه می‌توان بر روی پوشاندن حفره‌های امنیتی توسط او حساب ویژه‌ای باز کرد.

این مرورگر وب کاملا رایگان است و برای سیستم‌های عامل ویندوز و OS X طراحی شده است و استفاده از آن بالاترین سطح امنیتی در کارکردن با اینترنت را فراهم خواهد کرد و حتی انجام عملیات‌های بانکی نیز به واسطه این مرورگر وب می‌تواند در محیطی به‌مراتب امن‌تر از پیش انجام پذیرد.

در حقیقت این مرورگر در ابتدای تولید خود به‌عنوان یک محصول برای عرضه در سطح عمومی در نظر گرفته نشده بود و قرار بود تا تنها مرورگر داخلی برای استفاده اعضای شرکت باشد ولی در نهایت این مرورگر برای استفاده عموم عرضه شد.

از جمله نکات جالبی که در این زمینه مطرح خواهد بود این است که این مرورگر برای کسب پول، اطلاعات شما را در اختیار بنگاه‌های تبلیغاتی قرار نخواهد داد و با فعال‌سازی بسیاری از امکانات و ابزارهای امنیتی مانع از ردگیری فعالیت‌های آنلاین شما شده و در صورتی که رایانه شما به بدافزار یا ویروس نیز آلوده باشد مانع از انتشار اطلاعات محرمانه شما می‌گردد.

جهت دانلود نسخه رایگان این مرورگر به لینک زیر مراجعه کنید

Aviator: https://www.whitehatsec.com/aviator

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد