همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

افزایش 20درصدی تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد


 

روزهای بروجرد- رئیس صندوق رفاه و بیمه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بروجرد از رشد 20 درصدی پرداخت تسهیلات این واحد خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا ارجمندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این صندوق در راستای حل مشکلات مالی دانشجویان گام برمی‎دارد، گفت: در سال ۹۳ فعالیت این صندوق نسبت به سال‌های گذشته افزایش ۲۰ درصدی خدمات داشته است.

وی ادامه داد: صندوق رفاه و بیمه دانشجویان واحد بروجرد در سال ۹۳ با پرداخت ۴۴۱۷ فقره وام در قالب وام‎های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‎‎مدت توانسته بیش از 35 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان پرداخت کند.

ارجمندی یادآور شد: تسهیلات پرداخت‌شده نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است. با تلاش‌های صورت‌گرفته همه متقاضیان و واجدان شرایط وام‎های شهریه و ازدواج دانشجویی در واحد بروجرد زیر پوشش این صندوق قرار گرفته و از تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی واحد بروجرد با توجه به حمایت‎های این صندوق از دانشجویان مزدوج گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به دانشجویان متاهل پرداخت شده که این مبلغ نسبت به سال قبل رشد بسیار بالایی داشته است.

وی با اعلام آمادگی این صندوق برای ارائه تسهیلات و وام‎های ازدواج به دانشجویان اضافه کرد: صندوق رفاه دانشجویان برای حمایت‎های مالی از دانشجویان راه‎اندازی شده و در سال گذشته ۳۴۹۵ فقره تسهیلات تأمین شهریه و ۱۰۲ فقره وام ازدواج پرداخت کرده است که علاوه بر این تعداد نیز ۸۲۰ نفر از وام‎های بلند مدت و بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل استفاده کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد