همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در تاریخ جمعه 11 اردیبهشت 94 همزمان با سراسر کشور در بروجرد برگزار می شود

سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ جمعه 11 اردیبهشت 94 در 32 مرکز استان و 285 شهرستان کشور از جمله بروجرد برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد ، سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در تاریخ جمعه 11 اردیبهشت 94 در 32 مرکز استان و 285 شهرستان کشور در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار می شود.

-داوطلبانی که از طریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی  به نشانی  www.qia.ir ثبت نام نموده اند می توانند برای  صدور کارت ورود به جلسه تا ۱۰ اردیبهشت به سایت مربوطه مراجه نمایند .  

-ساعت برگزاری آزمون کتبی حفظ قرآن رأس ساعت 8:30 صبح و آزمون سایر رشته‌ها، ساعت 11 صبح برگزار می‌شود

 -افرادی که عکس آنها دچار مشکل می‌باشد می‌توانند در آزمون شرکت نمایند و تنها اطلاعات ثبت نامی با مدرک شناسایی آنها بررسی خواهد شد.

- قرآن آموزانی که به هر دلیل نیاز به ویرایش عکس دارند از تاریخ 13/2/94 تا 20/2/94 می توانند با مراجعه با درگاه به نشانی www.qia.ir نسبت به تغییر عکس خود اقدام نمایند.

-تعداد ناظران اعزام شده ار سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سراسرکشور به این دوره از آزمون 43 نفر است که به مراکز استانها و شهرستانهای دارای حداقل 400 نفر شرکت کننده اعزام میشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد