همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نرم‌افزار موبایل: دسترسی به پسورد مودم‌های وای‌فای در سراسر جهان


  


برای آن دسته از افراد در میان شما که برای وای‌فای تشنه‌تر از آب هستند برنامه‌ی Wifi Map که برای اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است می‌تواند بیشتر از ۲.۱ میلیون وای‌فای در اطراف جهان را به همراه رمز عبور آنها به شما نشان دهد.

به گزارش جام جم کلیک: برای آن دسته از افراد در میان شما که برای وای‌فای تشنه‌تر از آب هستند برنامه‌ی Wifi Map که برای اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است می‌تواند بیشتر از ۲.۱ میلیون وای‌فای در اطراف جهان را به همراه رمز عبور آنها به شما نشان دهد.

وقتی برای اولین بار این برنامه را باز کنید Wifi Map از شما اجازه‌ی دسترسی به محلی که در آن قرار دارید را می‌خواهد. قطعاً کارش را به درستی انجام می‌دهد و احتمال دارد مکان‌هایی را با وای‌فای بدون پسورد و یا با پسورد که هرروز از آن‌ها عبور می‌کنید را پیدا کنید.

البته نسخه‌ی مجانی آن فقط وای‌فای‌هایی را که در ۲ کیلومتری شما و یا محلی که برای آن به جست‌وجو پرداخته‌اید نشان خواهد داد. زمان نوشتن اگر آدرس موردنظر را در قسمت جست‌وجو Copy/Paste کنید می‌توانید به لیست وای‌فای آن محل دسترسی داشته باشید.

نسخه‌ی پولی آن که از طریق ارتقا از درون برنامه قابل دسترس است، فهرست‌های بزرگ‌تری را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید نقشه‌ها را ذخیره کرده و بعداً به صورت آفلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بااین‌حال نسخه‌ی مجانی برای دانشجویان و کارکنان آزادی که به دنبال محل جدیدی برای کار کردن می‌گردند مناسب است یا حتی اگر مجبور هستید بیرون از منزل بمانید و وقتی برای هدر دادن دارید. فقط هنگام استفاده از شبکه‌های عمومی مراقب باشید.

جام جم کلیک: توجه داشته باشید رمزهای به‌نمایش درآمده در این نرم‌افزار همگی توسط خود افراد منتشر شده‌اند، به‌عنوان مثال یک رستوران یا هتل ممکن است خدمات دسترسی به شبکه وای-فای را با رمز حفاظت کند اما این رمز را به طور رایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از این رمزها را در اختیار دارد و هیچ‌گونه هک یا دسترسی غیرمجازی برای دستیابی به این رمزها رخ نداده است.

دانلود نسخه رایگان اندروید (گوگل‌پلی)

دانلود نسخه رایگان iOS (آیتونز)

منبع: فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد