همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اخذ مجوز استخدام 700 نفر نیرو برای بیمارستان حشمتیه سبزوار از وزیر بهداشت


  

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد
اخذ مجوز استخدام 700 نفر نیرو برای بیمارستان حشمتیه سبزوار از وزیر بهداشت
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز استخدام 700 نفر نیرو برای بیمارستان حشمتیه این شهرستان از وزیر بهداشت و درمان خبر داد.
رمضانعلی سبحانی‌فر صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان حشمتی سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه این مرکز درمانی مهم یکی از نیازهای ضروری برای منطقه است؛ اظهار داشت: با راه‌اندازی این بیمارستان بخش زیادی از نیازهای مهم منطقه و استان در ابعاد مختلف حل می‌شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از این پروژه عمرانی مهم در شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان ساخته شده که با تکمیل تجهیزات شاهد بهره‌برداری از این پروژه در امسال هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم ما برای راه‌اندازی این بیمارستان مسئله تامین نیرو برای آن بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز استخدام 350 نفر نیروی پزشکی و 350 نفر در بخش‌های خدماتی و ... از وزیر بهداشت و درمان گرفته شده است که امیدواریم با برگزاری آزمون استخدام شاهد راه‌اندازی بخش‌های این بیمارستان باشیم.
سبحانی‌فر با اشاره به مسئله توسعه اقتصادی در سبزوار نیز ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در امسال شاهد راه‌اندازی کارگاه‌های صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان هستیم که امیدواریم با راه‌اندازی این صنایع بیش از 3 هزار اشتغال در سطح شهرستان ایجاد شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 نفر در بخش صنعت سبزوار مشغول به کار هستند اضافه کرد: یکی از صنایعی که در منطقه به صورت ویژه مورد پیگیری واقع شد مسئله فولاد سبزوار بود که در سال گذشته با اختصاص ال.سی 280 میلیون یورویی روند کار احداث پروژه سرعت یافت و امسال شاهد بهره‌برداری از بخش احیاء آن خواهیم بود.
سبحانی‌فر ادامه داد: این طرح در سه فاز به بهره‌برداری می‌رسد که تا پایان روند اجرای پروژه بیش از 3 هزار نفر در بخش‌های مختلف آن شاغل می‌شوند.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به پیگیری‌ها برای استقرار ستاد تسهیل در شهرستان سبزوار نیز گفت: این ستاد در دو سال گذشته با حضور در شهرستان و اختصاص تسهیلات لازم به صنعتگران شرایط خوبی را برای رفع مشکلات آنان فراهم کرد.
وی اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته و اخذ مجوز از 16 وزیر و معاون وزیر این ستاد در نیمه دوم خرداد ماه امسال در شهرستان مستقر و زمینه برای اعطای تسهیلات لازم برای صنعتگران فراهم می‌شود.
سبحانی فر با اشاره به اختصاص 180 میلیارد تومان برای احداث محور دوم، محورهای مواصلاتی سبزوار-اسفراین و سبزوار ـ بردسکن و بجستان گفت: با احداث این محورها شاهد تحول مهمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه غرب خراسان رضوی و شرق کشور خواهیم بود که بر روی تجارت این بخش از کشور با کشورهای همسایه نیز تاثیرگذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد