همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

10 درصد روحانیون استخدام رسمی هستند


  

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور:
10 درصد روحانیون استخدام رسمی هستند
رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور گفت: 10 درصد روحانیون کشور استخدام رسمی هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس حوزه علمیه و جمعی از ائمه جمعه شهرهای غرب مازندران در مجتمع سما دلاگشا هچیرود با تبریک ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: در دور جدید مرکز خدمات حوزه علمیه کشور برنامه اساسی آن این است تا خدمات خود را هدفمند کند.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا خدمات خود را بر اساس رسالت حوزه علمیه تعریف کنیم و علاوه بر خدمات مادی خدمات فرهنگی را توسعه دهیم، افزود: قبلاً به روحانی توجه می‌شد اما امروز مرکز خدمات حوزه علمیه کشور در نظر دارد به خانواده و فرزندان روحانیت توجه کند و برای آنها اقداماتی نیز انجام شود.
رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور بیان کرد: 10 درصد روحانیت در کشور عضو هیئت علمی دانشگاه و استخدام هستند اما مردم گمان آنها این است که همه روحانیت مانند 10 درصد هستند، اما واقعیت این است که روحانیت ما شاغل به تحصیل و شاغل به تدریس در حوزه علمیه هستند.
این مسئول با عنوان اینکه مرکز خدمات تلاش آن این است که بتواند روحانیت با دغدغه کمتری معیشت زندگی خود را تأمین کند، خاطرنشان کرد: ازدواج 160 زوج طلبه استان مازندران نیز از برنامه‌های این مرکز بوده که برای تحکیم خانواده امروز در چالوس انجام شده است.
ربانی گفت: ایجاد فتر نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور در غرب استان مازندران، مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم این مرکز را در این نقطه از استان ایجاد کنیم‎.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد