همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در هرمزگان


  

مدیرکل امور شهری استانداری هرمزگان خبر داد
تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در هرمزگان
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از تمدید زمان ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در هرمزگان به مدت سه روز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود دالمن پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در این خصوص اظهار داشت: زمان ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی در هرمزگان به مدت سه روز از تاریخ 16 اردیبهشت لغایت 18 اردیبهشت ماه سال‌ جاری تمدید شد.
وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت استانداری هرمزگان و همچنین سایت دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را از طریق سایت انجام دهند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: این آزمون با توجه به مجوز سازمان شهرداری‌های وزارت کشور برای جذب 81 نیروی عملیات آتش‌نشان و راننده آتش‌نشانی در شهرداری‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود.
دالمن تصریح کرد: سهمیه استان هرمزگان در این آزمون 81 نفر است که از این تعداد 62 نفر سهمیه سازمان آتش‌نشانی بندرعباس و سایر سهمیه‌ها به آتش‌نشانی‌های شهرداری‌های رودان، بندرلنگه، قلعه قاضی، سردشت، بستک، سوزا، سرگز احمدی، سندرک، گوهران، فارغان، کوشکنار، ابوموسی و بندرکنگ اختصاص خواهد داشت.
وی با بیان اینکه جذب این تعداد آتش‌نشان از طریق دو آزمون کتبی و عملی صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: نتایج آزمون کتبی که روز اول خردادماه سال‌ جاری برگزار می‌شود، به صورت سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد و پس از آن آزمون عملی در نیمه اول تیر ماه 94 برگزار می‌شود که این آزمون شامل 9 آیتم مسائل عملیاتی آتش‌نشانی خواهد بود و نفرات برگزیده در سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های اعلام شده مشغول به کار می‌شوند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان با اشاره به اختصاص سهمیه 25 درصدی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این آزمون، بیان داشت: متقاضیان سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس سهمیه مشخص شده اعلام می‌شوند که این افراد نیازی به شرکت در آزمون کتبی ندارند و در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.
دالمن اضافه کرد: رشته‌های شغلی این آزمون کاردان آتش‌نشان برای تصدی پست آتش‌نشان، متصدی ارتباطات و آتش راننده وسایط سبک و نجات غریق و همچنین راننده وسایط نقله تندروی سنگین برای تصدی پست آتش‌نشان راننده وسایط سنگین خواهند بود.
وی گفت: متقاضیان جذب به‌عنوان راننده آتش‌نشان باید دارای گواهی‌نامه رانندگی پایه یک باشند و در بخش نیروی عملیات آتش‌نشان نیز باید مدرک کاردانی در رشته‌های تحصیلی اعلام شده در اطلاعیه استخدام را داشته باشند که جزئیات کامل این اطلاعیه در سایت استانداری هرمزگان و همچنین سایت سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس منتشر شده است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان تأکید کرد: متقاضیان باید در زمان ثبت نام مدارک کامل مورد نیاز که در آگهی استخدام اعلام شده را داشته باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند ثبت نام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد