همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون طرح بهسازی مداحان ۸ خرداد‌ماه برگزار می‌شود


  

با حضور ۲۸۵۰ مداح از سراسر کشور؛
آزمون طرح بهسازی مداحان ۸ خرداد‌ماه برگزار می‌شود
مدیر جذب و سازماندهی معاونت امور فرهنگی بعثه‌ مقام‌ معظم رهبری گفت: این آزمون، ۸ خرداد ماه با حضور دو هزار و ۸۵۰ مداح در ۱۶ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.
به گزار خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه، مدیر جذب و سازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه مقام‌معظم رهبری اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، آزمون طرح بهسازی مداحان اعزامی به عتبات عالیات ۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نام نویسی در این طرح از اول دی ماه آغاز شده بود، افزود: با توجه به ایام و اعیاد پیش‌رو و اوج فعالیت‌های تبلیغی مداحان عزیز، از این‌رو زمان برگزاری آزمون را ۸ خرداد ماه اعلام کردیم تا عزیزان مداح بتوانند به راحتی در این آزمون سراسری شرکت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه خاطر نشان کرد: از مجموع افراد نام نویسی شده در این طرح دو هزار و ۸۵۰ مداح واجد شرایط شناخته شده‌اند که مراحل نام نویسی آن‌ها تکمیل و تایید نهایی شده‌اند و این عزیزان در ۱۶ حوزه امتحانی حضور خواهند داشت.
وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این امتحان تنها در استان‌های برگزار می‌شود که حداقل ۵۰ مداح واجد شرایط داشته باشند، از این‌رو برخی استان‌ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن به نزدیک‌ترین محل آزمون ارجاع داده شده‌اند.
مدیر جذب و سازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه مقام‌معظم رهبری تصریح کرد: از مجموع افراد نام نویسی شده برای طرح بهسازی تنها ۱۰۵ نفر از شرکت در آزمون معاف شده‌اند، بنابراین برخی افراد که در طرح معاف از آزمون نام نویسی کرده‌اند بدانند که اگر نام آن‌ها اعلام نشده است باید مدارک خود را جهت شرکت در آزمون حتما تکمیل کنند.
وی یادآور شد: برخی از مداحان به تصور اینکه از حضور در آزمون معاف هستند نسبت به نام‌نویسی در این طرح خودداری کرده‌اند در حالی که به همه مداحان عزیز اعلام کرده بودیم که باید در این طرح نام‌نویسی کنند و آن عده که از حضور در آزمون معاف شده‌اند به آن‌ها اعلام خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه گفت: کارت آزمون ورودی به آزمون طرح به‌سازی از اول خرداد ماه به صورت اینترنتی صادر می‌شود که مداحان محترم باید با مراجعه به نشانی اینترنتی برای دریافت کارت خود اقدام کنند.
وی افزود: آن دسته از افرادی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند مدارک خود را تکمیل کنند یا نام‌نویسی انجام دهند از امروز به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند، اقدام کنند.
مدیر جذب و سازماندهی معاونت امورفرهنگی بعثه مقام‌معظم رهبری، قبولی در آزمون و مصاحبه شفاهی را از جمله شرایط پذیرش مداحان در طرح اعزام بعثه اعلام کرد و افزود: کسانی که در آزمون مرحله نخست پذیرش شوند برای مصاحبه شفاهی دعوت می‌شوند و پس از مصاحبه سی‌دی یک جلسه برنامه‌های آن دریافت خواهد شد.
وی ادامه داد: آن دسته از مداحان که در مرحله نخست آزمون امتیاز لازم را به دست نیاورند، فرصت کوتاهی به آن‌ها داده می‌شود که در مرحله دوم آزمون کتبی شرکت کنند و از آن‌ها مجددا آزمون به عمل خواهد آمد. همچنین برخی افراد که موفق به شرکت در این آزمون نشدند یا مدارک آن‌ها تکمیل نشده بود، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه یادآور شد: آزمون ورودی جدید و جذب مداحان برای اعزام به عتبات در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۴ برگزار می‌شود که افراد واجد شرایط می‌توانند در این فرصت نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا در زمان اعلام شده، نسبت به نام نویسی خود اقدام لازم را انجام بدهند.
وی با بیان اینکه در زمان صدور کارت آزمون ورودی زمان و مکان دقیق آزمون قیده شده است، اظهار داشت: این آزمون در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، قم، کاشان، کرمان، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد برگزار می‌شود، افرادی که خارج از این مراکز هستند به نزدیک‌ترین محل سکونت‌شان معرفی شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد