همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون متمرکز استخدامی وزارت نیرو 31 اردیبهشت برگزار می‌شود


  

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق:
آزمون متمرکز استخدامی وزارت نیرو 31 اردیبهشت برگزار می‌شود
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق گفت: آزمون استخدامی وزارت نیرو در روز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه در دانشگاه امیر کبیر در حالی برگزار می‌شود که 100 حوزه فرعی آمادگی خود را برای برگزاری این آزمون اعلام کرده‌اند.
داوود توکلی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: آزمون متمرکز استخدامی وزارت نیرو مربوط به شرکت‌های وابسته غیر دولتی(شرکت مدیریت تولید برق شرکتهای توزیع برق و مهندسی آب و فاضلاب وابسته به وزارت نیرو) در روز پنجشنبه31 اردیبهشت 94 در دانشگاه امیر کبیر(پلی تکنیک)، از ساعت 9 صبح لغایت 12:30 برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون به صورت متمرکز در 10 حوزه اصلی که شامل 5 مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب کشور (کرمانشاه، اصفهان، آذربایجان، خراسان، خوزستان، فارس، تهران، گیلان و مازندران) و 100 حوزه فرعی برگزار می‌شود.
توکلی تصریح کرد: تعداد مجوز برای پذیرش مهندسی برق نسبت به پذیرش آن 1800 نفر در سطح تکنسین بوده که در این مرحله دو برابر ظرفیت مورد نیاز در آزمون علمی پذیرش می‌شوند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه نتایج این آزمون در چه تاریخی و چگونه اعلام می‌شود، اظهار داشت: نتایج آزمون از طریق سایت در مرحله اول آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون یعنی پایان خرداد ماه و مرحله دوم آن یعنی جواب عینی در پایان تابستان اعلام می شود.
توکلی در پایان اظهار داشت: کمترین تعداد ثبت نامی در این آزمون مربوط به بخش کارشناس اداری با دو نفر و بیشترین آن مربوط به مهندسی برق با 25 هزار نفر داوطلب است. البته این درحالی است که قبل از این آزمون نیز آزمون‌هایی از سوی وزارت نیرو برای پذیرش برگزار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد