همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بنزین با 1000 تومان تک نرخی شد/ از پایان شهریورسهمیه 700 تومانی اعتبار ندارند / بنزین سوپر 1200 و گازوئیل 300


  مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورد های نفتی با اشاره به جلسه برگزار شده در زمینه تعیین و تکلیف قیمت بنزین، گفت: در جلسه یاد شده تصمیم بر این شد که قیمت بنزین با نرخ هزار تومان تک نرخی شود.

 عباس کاظمی افزود: دارندگان سهمیه 700 تومانی که ماههای پیشین به کارتشان واریز شده بود می توانند تا پایان شهریورماه سهمیه خود را مصرف کنند. معاون وزیر نفت همچنین اظهار داشت: نرخ بنزین سوپر نیز هزار و دویست تومان وگازوئیل 300 تومان تعیین شده است.

شایان ذکر است، همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قیمت هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای معمولی و سوپر به ترتیب 700 و 800 تومان و بهای هر لیتر بنزین معمولی و سوپر آزاد به ترتیب با قیمت 1000 و 1100 تومان در جایگاه های سوخت کشور عرضه می‌شد.

از ابتدای خردادماه سال جاری سهمیه 60 لیتری بنزین 700 تومانی در کارت‌های سوخت خودروهای عمومی واریز شد. اما با توجه به اینکه مردم انتظار این را داشتند که سهمیه 60 لیتری آنها مطابق ماه‌های گذشته واریز شود اما با وجود عدم شارژ نشدن سهمیه سوخت، اکثر مردم با شوک فراوان مواجه شدند به طوری که این موضوع مشکلاتی برای مردم ازجمله جایگاهداران عرضه سوخت ایجاد کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد