همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بنیاد سعدی فارغ‌التحصیلان ادبیات فارسی را به همکاری دعوت کرد


  

برای هشتاد و دومین دوره دانش افزایی زبان فارسی
بنیاد سعدی فارغ‌التحصیلان ادبیات فارسی را به همکاری دعوت کرد
بنیاد سعدی برای اجرای دقیق برنامه­‌های علمی، آموزشی خود در هشتاد و دومین دوره دانش افزایی، از بین فارغ­ التحصیلان دارای شرایط، برای «تدریس» و «سرپرست گروه دانش پذیران»، همکار می‌پذیرد.
ب گزارش خبرگزاری فارس، هشتاد و دومین دوره دانش افزایی زبان فارسی از 13 مرداد تا 10 شهریور با حضور دانش پذیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و بنیاد سعدی برای اجرای دقیق برنامه ‌های علمی، آموزشی خود از بین فارغ التحصیلان دارای شرایط، برای «تدریس» و «سرپرست گروه دانش پذیران»، همکار می‌پذیرد.
بر این اساس، متقاضیان «تدریس» در دوره دانش ­افزایی لازم است دارای مدرک کارشناسی ­ارشد یا دکتری حرفه‌ای یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دوره دکتری به ترتیب اولویت در رشته‌های « آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»، «زبان و ادبیات فارسی»، « آموزش زبان­‌های خارجی» و «زبان­ شناسی» باشند.
همچنین، شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان برای همکاری با بنیاد سعدی به عنوان «سرپرست گروه دانش پذیران» نیز عبارت است از: متاهل بودن، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه‌ای یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دوره دکتری به ترتیب اولویت در رشته­ های «آموزش زبان فاسی به غیر فارسی زبانان»، «زبان و ادبیات فارسی»، «آموزش زبان­‌های خارجی»، «زبان­شناسی» و «ایرانگردی و جهانگردی».
ثبت نام دوره‌­های «تدریس» و «سرپرست گروه دانش پذیران»، از ششم خرداد سال­ جاری آغاز شده و تا 22 همین ماه ادامه دارد و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. علاقه‌مندان در صورت دارا بودن شرایط فوق، می‌توانند با مراجعه به وبگاه بنیاد سعدی به نشانی: www.saadifoundation.ir  ، برای ثبت ­نام اقدام کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
اکرم 26 - شهریور‌ماه - 1401 ساعت 03:31

اکرم سعادتی نریمان ارشد برنامه ریزی درسی از تبریز ناحیه۵

بهاره فرخ آشتیانی 2 - مرداد‌ماه - 1394 ساعت 15:42

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد