همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حذف نوار مرورگر فایرفاکس


  

در مرورگر کروم نسخه دسکتاپ و حتی بسیاری از مرورگرهای گجت‌های همراه، فهرست تب‌های مرورگر در بالاترین بخش مرورگر مشاهده می‌شود و در ادامه نیز محتوای صفحات باز شده در مرورگر به چشم می‌خورد.

البته مواردی نیز وجود دارد که ممکن است عنوان مرورگر، نوار بوک‌مارک‌ها و... را در خود جای دهد. یکی از این موارد در مرورگر محبوب کاربران یعنی فایرفاکس قابل مشاهده است. در این مرورگر چنانچه منوی مرورگر فعال باشد، ابتدا نوار عنوان مرورگر را مشاهده می‌کنید و در ادامه منوی مرورگر و پس از آن فهرست تب‌های فعال برای شما به ‌نمایش درمی‌آید.

اگر جزو کاربرانی باشید که محیط کاربری مرورگر به سبک کروم را می‌پسندید، اما استفاده از فایرفاکس را به کروم ترجیح می‌دهید، می‌توانید با استفاده از روش زیر، تب‌های فایرفاکس را نیز به بالاترین بخش مرورگر انتقال داده و نمایش همه گزینه‌های مزاحم را غیرفعال کنید:

1 ـ از بالا سمت راست مرورگر، روی آیکون منوی اصلی که به ‌شکل سه‌ خط افقی است کلیک کرده و در انتهای منو روی Customize کلیک کنید. (می‌توانید روی آیکون منوی اصلی، نوار ابزار یا بخشی خالی از نوار آدرس کلیک راست کرده و گزینه Customizeرا انتخاب کنید)

2 ـ در پنجره‌ شخصی‌سازی، از پایین سمت چپ روی گزینه‌Show/ Hide Toolbars کلیک کرده و علامت چک‌ مارک گزینه‌های Menu Bar، Bookmarks Toolbar را غیرفعال کنید.

3 ـ روی گزینه‌ Title Bar نیز کلیک کنید تا به ‌حالت غیرفعال تغییر وضعیت دهد.

4 ـ اکنون فهرست تب‌های مرورگر فایرفاکس نیز به بالاترین بخش ممکن منتقل شده و می‌توانید از وبگردی بدون گزینه‌های مزاحم لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد