همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مرکز انتقال خون کاشمر کمبود نیرو دارد


  

مرکز انتقال خون کاشمر کمبود نیرو دارد
مدت‌هاست که مراجعه‌کنندگان تنها مرکز انتقال خون کاشمر از کمبود امکانات این مرکز ناراضی هستند.
‌اگرچه فضای نامساعد و کمبود تخت و امکانات مشکلات جدی را برای مردم این شهر و شهرهای اطراف به خصوص مراجعه‌کنندگانی از شهرهای بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ و مه ولات به وجود آورده است اما تا کنون مسئول این مرکز در رفع این مشکلات ناکام مانده و نتوانسته عملکرد مطلوبی را از خود ارائه دهد.
‌متاسفانه به دلیل نبود فضای مناسب، نبود تجهیزات و کمبود نیرو و تخت در پایگاه انتقال خون کاشمر تنها دو روز در هفته خون‌گیری از اهداکنندگان انجام می‌شود که این امر با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان سبب نارضایتی اهداکنندگان خون نیز شده است.
‌براساس گفته‌های مسئولان 40 درصد مراجعه‌کنندگان به مرکز خونگیری کاشمر اهداکنندگان مستمر هستند، اما در حال حاضر در شهرستان کاشمر به دلیل کمبود نیرو تنها دو روز در هفته و آن هم در ساعات خاصی از روز امکان اهداء خون وجود دارد.
‌در همین خصوص یکی از مراجعه‌کنندگان که به دلیل تمام شدن زمان خون‌گیری در اهداء خون ناکام ماند، در اعتراض به وضع موجود گفت: متاسفانه شهری با این جمعیت از داشتن یک مرکز خونگیری مناسب محروم است.
‌"ج. ع" با بیان اینکه این مرکز فاقد استاندارهای لازم است، گفت: در هفته تنها دو روز می‌توان خون داد که برای همان هم باید وقت زیادی را سپری کرد.
"ز. ب" با اظهار تاسف از اینکه مسئول این مرکز به رفع مشکلات شهروندان در جهت اهداء خون در فضای مناسب بی توجه بوده است، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر در جهت رفع مشکلات تدابیر مناسبی ‌اتخاذ کنند.
‌اگرچه ایسنا، منطقه خراسان در جهت مشکلات موجود خواستار توضیحاتی از سوی دکتر کریمی مسئول این مرکز شد، اما وی از ارائه توضیحات خودداری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد