همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارکنان موسسه میزان خواستار تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود شدند


  

کارکنان موسسه میزان خواستار تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود شدند
جمعی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری میزان روز دوشنبه با مراجعه به استانداری خراسان رضوی خواستار تعیین تکلیف و وضعیت شغلی خود شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، ده ها نفر از پرسنل موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان صبح امروز با مراجعه به استانداری خراسان رضوی خواستار توجه مسئولان و استاندار خراسان رضوی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت خود شدند.
کارمندان این موسسه مالی و اعتباری با بیان اینکه امنیت شغلی و خانوادگی آنها با انحلال این موسسه به خطر افتاده و بلاتکلیف هستند خواستار حمایت جدی از طرف مسئولان شدند.
شایان ذکر است موسسه میزان پس از ۱۵سال فعالیت به طور رسمی با موافقت رییس کل بانک مرکزی و استاندار خراسان رضوی مستند به بند یک نامه شماره ۹۴/۵۰۸۵۹ در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور استاندار خراسان رضوی منحل اعلام شد.
موسسه مالی و اعتباری میزان که حوزه فعالیتش با بیش از ۸۰ شعبه به طور عمده در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز بود از دی ماه گذشته با بحران مالی مواجه شد تا حدی که بسیاری از سپرده‌گذاران تاکنون موفق به خارج کردن سرمایه‌شان از این موسسه نشدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید 22 - خرداد‌ماه - 1394 ساعت 23:29

بدترین خبر برای سپرده گذارها این که 100 میلیارد برای 700 هزار نفر یعنی نفری 140 هزار تومان تازه اینها میخوان فقط به مبالغ زیر 10 م بدن که به 10 الی 15 هزار نفر میرسه و مابقی باید وایسن تا افرادی که وام دارن هرماه بیان قسط ها شونو بدن و یا تا فروش اموال و املاک به زیر قیمت که نهایتا کسر مبلغ اصلی را در پی دارد و به گفته قائم مقام بانک مرکزی باید از طریق قانون پیگیر باشند ، صبوری کنند و با وجود 2800 میلیارد تومان سپرده مردم پس این خبر خوشی نمیتونه باشه و از سر باز کردن مردم توسط بانک بی مسئولیت مرکزی هست که مجوز و 260 میلیارد سپرده میزان و 15 سال فعالیتشو به همراه ارتباط مستقیمش با دادگستری را انکار میکنند تا سیاست خودشان را بر مردم تحمیل کنند و ما باید هوشیار باشیم و گول انحلال موسسه را نخوریم و خواستار ادغام و جزب سرمایه گذار و اعطای مجوز باشیم تا هرچه سریعتر به پولمان به طور کامل و بدون کسر اصل مبلغ و سود ش (که در برابر تورم و بحران اقتصادی کشور ناچیز است) برسیم ما برای کار آفرینی و اشتغال زایی و نه برای کسب سود به صورت روز شمار نزد میزان سپرده گذاشتیم و هیچ فری این حق را ندارد که مردم را سرزنش کند و مقصر بداند. باید به این حضرات بانک مرکزی گوشزد شود که آقایان، مشروعیت شما به حل مسائل مردم است، نه شانه‌خالی‌کردن‌های سیاسی و دنبال مقصر گشتن‌های نخ‌نماشده، اگر تعهدی به مردم ندارید، جایگاهی را که مردم به شما داده‌اند رها کنید، تمام مشروعیت شما به برپایی عدالت و اعطای حق به ذی‌حق است و لاغیر. بانک مرکزی و دادستانی چرا حکم به انحلال داد ؛ آیا راه حل بهتری وجود نداشت ؟ باید پاسخگو باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد