همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آخرین اکسپریا معرفی شد


  

بتازگی اولین تلفن هوشمند سونی که به صفحه‌نمایش Quad HD مجهز است به‌طور رسمی رونمایی شده است. این تلفن هوشمند اکسپریا Z4v نام دارد و غیر از صفحه‌نمایش تفاوت چندانی با اکسپریا Z3+ یا Z4 ندارد.

محصول جدید سونی به پردازنده اسنپدراگون 810، رم 3 گیگابایتی، دوربین 20.7 مگاپیکسلی پشتی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مجهز است. نکته جالب این است که با وجود انتخاب چنین صفحه‌نمایشی، باتری آن فقط 70 میلی‌آمپر بزرگ‌تر از باتری 2930 میلی‌آمپری سونی اکسپریا Z3 + است که از صفحه‌نمایش فول اچ دی بهره می‌برد. با دانستن این واقعیت این پرسش در ذهن ایجاد می‌شود که چرا سونی با وجود انتخاب یک صفحه‌نمایش QHD که بر مصرف باتری تاثیر می‌گذارد یک باتری 3000 میلی‌آمپری را برگزیده است؟

از شواهد بر‌می‌آید که سونی فکر همه چیز را کرده و طبق گفته‌ها، باتری 3000 میلی‌آمپری اکسپریا Z4v می‌تواند حتی بیشتر از باتری Z3+ با صفحه فول اچ‌دی دوام بیاورد. به‌عنوان نمونه Z4v نزدیک 20 ساعت مکالمه در شبکه 3G را به کاربران ارائه می‌دهد، در حالی که این زمان در اکسپریا Z3+ به 17 ساعت می‌رسد. زمان گوش دادن به موسیقی نیز در محصول جدید سونی 95 ساعت در برابر 91 ساعت Z3+ است. در موارد دیگری مانند زمان آماده‌باش در شبکه LTE یا زمان پخش ویدئو، گوشی Z3+ با اختلاف بسیار کمی در جایگاه بهتری می‌ایستد. با این تفاصیل مشخص است باتری Z4v می‌تواند با باتری Z3+ مقایسه شود و این خبر خوبی برای دوستداران سونی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد