همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در بروجرد-خیابان چمران خدمات اینترنتی پویا 09384163692 از مراکز مجاز ثبت نام


 

 

سرپرست اداره امور مالیاتی بروجرد اعلام کرد
رشد 8 درصدی پرداخت مالیات در بروجرد
مالیات
خبرگزاری تسنیم: سرپرست اداره امور مالیاتی بروجرد گفت: پرداخت مالیات امسال در بروجرد رشد 8 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حسین پیرهادی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیاتی سال 93 خود را هنوز تسلیم نکرده‌اند تا پایان تیرماه 94 مهلت دارد با مراجعه به اداره مالیات شهرستان بروجرد نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان اداره مالیات شهرستان بروجرد در دو نوبت کاری صبح و عصر آماده خدمت‌رسانی به مراجعین است.

سرپرست اداره امور مالیاتی بروجرد عنوان کرد: مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و نیز اداره پست می‌تواند اظهارنامه خود را دریافت کرده و به صورت اینترنتی با مراجعه به کافی نت‌ها نسبت به ارائه اظهارنامه خود اقدام کنند.

پیرهادی از رشد 8 درصدی میزان مالیات در سال جاری خبر داد و افزود: مالیات‌های در محدوده یک تا 3 میلیون تومان 12 درصد رشد و از 3 میلیون تومان بیشتر 18 درصد افزایش مالیاتی در سال جدید دارند.

وی با اشاره به اینکه اظهارنامه مالیاتی شامل دو بخش خلاصه وضعیت درآمد و هزینه سالانه است، بیان کرد: مودیان مالیاتی با پرداخت 40 درصد مالیات خود به صورت نقدی می‌توانند باقیمانده مالیات خود را در 6 قسط مساوی تا پایان دی‌ماه سال 94 پرداخت کنند.

سرپرست اداره امور مالیاتی بروجرد عنوان کرد: مودیانی که دارای 45 کد شماره اقتصادی هستند می‌توانند برای تسلیم اظهارنامه خود مراجعه کرده و در صورتی که مودی فاقد شماره اقتصادی باشد نمی‌تواند اظهارنامه خود را تسلیم کند.

پیرهادی با تأکید بر لزوم مراجعه افرادی که این کد را دریافت نکرده‌اند به سایت سازمان، گفت: در این اداره واحدی وجود دارد که عملیات دریافت کد اقتصادی برای مراجعین را انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه مودیان ثبت اظهارنامه خود را به‌روزهای آخر موکول نکنند، بیان کرد: در این روزها حجم ترافیک سایت بالا است و ممکن است متقاضیان نتوانند اقدام به ارائه اظهارنامه خود کنند.



از مراکز مجاز ثبت نام در بروجرد خیابان چمران خدمات اینترنتی پویا

تلفن 06642625820

09384163692

اسناد قابل دانلود:
قانون مالیاتهای مستقیم
قانون مالیات بر ارزش افزوده
دستورالعمل جدید شماره اقتصادی موضوع ماده 169 مکرر ق.م.م.
لیست دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک
فهرست دفاتر مجاز اداره پست جمهوری اسلامی ایران
فهرست دفاتر مجاز کافی نت استانها
فهرست دفاتر مجاز پیشخوان دولت
فهرست دفاتر مجاز کافی نت شهر و استان تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد