همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مصاحبه استخدام مربیان آموزش فنی وحرفه‌ای بوشهر آغاز شد


  

مصاحبه استخدام مربیان آموزش فنی وحرفه‌ای بوشهر آغاز شد
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان بوشهر گفت: مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان بوشهر آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالرسول کازرونی با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در شورای راهبری توسعه مدیریت این سازمان تصویب و مصاحبه استخدامی مربیان حق‌التدریس این سازمان با اولویت مناطق محروم از سوم مرداد ماه همزمان با هفته ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به استناد قانون تبدیل وضعیت به عنوان نخستین استان در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
وی افزود: فرایند مصاحبه تخصصی و گزینش مربیان حق التدریس استان برای تبدیل وضعیت نیز از ۱۱ مردادماه آغاز شده و تا۱۳مردادماه ادامه می‌یابد.
کازرونی اظهار داشت: از تعداد افراد شرکت‌کننده ۶۷ نفر واجد شرایط آزمون، از طریق سازمان سنجش حد نصاب نمره قبولی مرحله کتبی را کسب کرده‌اند که پس از موفقیت در مصاحبه‌های تخصصی و گزینش نهایتا ۵۴ نفر جذب خواهند شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: مربیان حق‌التدریس استان در ۱۵ رشته آموزشی از جمله عمران، کشاورزی، صنایع دستی، جوشکاری، تاسیسات، فناوری اطلاعات، ابزاردقیق، برق، مکانیک، صنایع چوب، خدمات آموزشی، صنایع پوشاک، خودرو، صنایع غذایی و امور مالی و بازرگانی تبدیل وضعیت (حق‌التدریس به پیمانی) می‌شوند.
وی هدف از انجام مصاحبه مذکور را سنجش حضوری شایستگی داوطلبان استخدام از نظر مهارت شغلی و ویژگی‌های شخصیتی نظیر مهارت ارتباطی، علایق، استعداد یادگیری و غیره عنوان کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد