همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حرم امام رضا گلباران شد

عصر روز ‌سه‌شنبه همزمان با شب میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، حرم رضوی در اجتماع رضویون گلباران شد.

به گزارش ایسنا آیین باشکوه گلباران حرم رضوی همراه با حضور بی‌شمار زائران و مجاوران انجام شد. ‌

در اجتماع ارادتمندان به امام رضا(ع) مهدی سماواتی، احمد واعظی، ابراهیم قانع، هادی الهی مدیحه‌سرا و آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدسه حرم حضرت معصومه(س) به سخنرانی و مدیح‌سرایی پرداختند و پس از پایان مراسم نماز جماعت به امامت آیت‌الله سعیدی قرائت شد.

آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم اظهار کرد: مراسم جشن میلاد و تولد در فرهنگ اسلامی به این شکل است و ما باید به فرهنگ اهل بیت برگردیم؛ خیلی از این مجالس که اکنون در تولدها گرفته می‌شود بدعت است. پخش موسیقی، خرافات و سخنان بیهوده مربوط به فرهنگ بیگانه و غربی است.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به حضرت مسیح و موسی(ع) احترام نگذارد، مسلمان نیست. بنا به فرموده امام رضا(ع) سه جبهه فرهنگی علیه ولایت تشکیل شد؛ این جبهه‌ها توسط کسانی که در حق اهل بیت ظلم و غلو کردند ایجاد شد، همچنین کسانی که برای حمایت از اهل بیت به دشمنان آنها اهانت کردند نیز علیه ولایت عمل کردند.

سعیدی یادآور شد: ما با صهیونیسم مخالف هستیم و با مسیحیان و یهودیان دشمن نیستیم. در زیارات، ائمه خود به حضرت مسیح و موسی (ع) سلام می‌دهیم. اگر مسیحیان بدانند که ما در دعاهای خود به پیامبرشان درود می‌فرستیم به دین اسلام علاقه‌مند می‌شوند.

وی با تاکید بر این‌که ما دست دوستی به سمت کسانی که می‌خواهند به ما ضربه بزنند، دراز نمی‌کنیم، گفت: کسانی که دست چدنی و مخملین به سمت ما دراز می‌کنند، قصد دارتد تا به ما ضربه بزنند و در راس این شیاطین، آمریکا قرار دارد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده ما در عین استقامت، مواضع کشورمان را بیان کرد. در دین ما خیانت وجود ندارد. ما مکتب اهل بیت را به دنیا معرفی می‌کنیم و بنا به فرموده قرآن می‌توانند به سمت آنها متمایل شوند یا نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد