همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه برای ثبت نام قبول شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه ها-دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام دانشجویان ورودی جدید 94

ثبت نام دانشجویان ورودی جدید 94

توجه: مرحله اول ثبت نام به صورت غیرحضوری خواهد بود و تا مرحله حضوری نیازی به مراجعه به دانشگاه نخواهد بود. لازم است اطلاعیه ثبت نام را با توجه به مقطع و نوع پذیرش، مطالعه و اقدام نمایید.


:: کارشناسی ارشد – پذیرفته شدگان برگزیدگان علمی (تاریخ درج خبر 94.6.2)

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان جدید سال 94 کارشناسی ارشد – پذیرفته شدگان برگزیدگان علمی

 

::   اطلاعیه مدیریت آموزشی

::   فرمهای مدیریت آموزشی

::   اطلاعیه اداره شناسایی و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه

:: اطلاعیه معاونت دانشجویی ویژه دانشجویان جدید‌الورود (نیمسال اول تحصیلی 95-94) روزانه مقطع ارشد پذیرفته شدگان برگزیدگان علمی متقاضی خوابگاه مجردی خواهران و برادران

:: پرسش های مربوط به ثبت نام

-چگونه و با چه شناسه کاربری و گذر واژه ای وارد گلستان شوم؟

در انتهای اطلاعیه ثبت نام (با توجه به مقطع تحصیلی و نوع پذیرش) توضیح کامل داده شده است؛شناسه کاربری به شرح زیر است:

آزمون سازمان سنجش وزارت علوم: شماره داوطلبیu941 ؛ اگر ورودی ترم بهمن ماه باشد: شماره داوطلبیu942

آزمون سنجش پزشکی وزارت بهداشت: کدملیu941 

 برگزیدگان علمی (پذیرش بدون آزمون دانشگاه): شماره پرونده

2-مشکل ورود به گلستان دارم ؟

ممکن است یکی از دلایل زیر باشد :

عدم استفاده از مرور گرIE ورژن 8 تا 10
عدم درج صحیح شناسه کاربری و گذر واژه


:: دکتری – آزمون سازمان سنجش وزارت علوم (تاریخ درج خبر 94.5.31)


:: اطلاعیه معاونت دانشجویی ویژه دانشجویان علوم پزشکی ورودی 94، پذیرش شده در سال 93، متقاضی خوابگاه مجردی خواهران و برادران (ویژه دانشجویان علوم پزشکی ورودی 94، پذیرش شده در سال 93) (تاریخ درج خبر 94.5.31)

معاونت دانشجویی و کلیه مدیریت‌های زیر مجموعه آن ضمن عرض تبریک و خوش آمدگویی
به دانشجویان عزیز جدیدالورود توجه ایشان را به موارد ذیل جلب می‌نمایند:

دانشجویان جدیدالورود (نیمسال اول تحصیلی 95-94) روزانه مقطع ارشد آزمون سازمان سنجش وزارت علوم، آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پذیرفته شدگان برگزیدگان علمی  متقاضی خوابگاه مجردی برادران و خواهران لازم است به موارد زیر توجه داشته باشند:
 


بخش 1:
موارد عمومی:

(1) کلیه مراحل مربوط به ثبت اطلاعات و ارسال مدارک مربوط به پذیرش و ثبت‌نام (مدیریت آموزشی)، تقاضای خوابگاه (مدیریت امور دانشجویی) و استعداد درخشان (فقط متقاضیان خوابگاه) از طریق سامانه جامع گلستان انجام می‌شود و لینک ورود به سامانه گلستان به همراه شناسه کاربری و رمز عبور در اطلاعیه مدیریت آموزشی اعلام شده است. خواهشمند است قبل از شروع به کار، کلیه راهنماهای مربوط به سیستم گلستان با دقت مطالعه شود.

(2) به علت محدودیت خوابگاه‌های مجردی واگذاری خوابگاه بر اساس امتیازبندی است. لذا دانشجویانی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند در اولویت اسکان خواهند بود و به سایر دانشجویان روزانه، در صورت فراهم شدن اتاق خالی به تدریج خوابگاه تعلق خواهد گرفت.

(3) واگذاری خوابگاه مجردی خواهران و برادران از تاریخ 94/7/1  و به تدریج خواهد بود. در ضمن مکان خوابگاه های دانشگاه در سایت کشاورزی و سطح شهر تهران می باشد که بر اساس امتیازات اکتساب شده به دانشجویان اختصاص می یابد.

(4) دانشجویان متقاضی خوابگاه لازم است با (اداره خوابگاه‌ها و اداره وام‌های دانشجویی) دانشگاه مقطع تحصیلی قبلی تسویه حساب و یا دفترچه اقساط دریافت نموده باشند تا ثبت اطلاعات دانشجویی در اتوماسیون صندوق‌های رفاه دانشجویان امکان‌پذیرشود. به دانشجویانی که در مقطع قبلی با صندوق رفاه دانشجویان تسویه ننموده باشند و یا قسط معوقه و یا جریمه به آنان تعلق گرفته باشد خوابگاه و وام تعلق نمی‌گیرد.

(5) با توجه به تفاوت متن تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لازم است دانشجویان محترم در دفتر اسناد رسمی در این خصوص دقت کافی داشته باشند تا متن تعهد طبق نمونه مربوط تهیه شود در غیر این صورت تعهد محضری فاقد اعتبار خواهد بود.

  (الف) - اینجا را کلیک کنید - فرم سند تعهد محضری رشته‌های تحصیلی مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
دانشجویان وزارت علوم باید نسبت به تکمیل سند تعهد محضری وزارت علوم در دفتر خانه اسناد رسمی اقدام کرده و سند را در هنگام ثبت نام الکترونیکی در سیستم گلستان در قسمت مربوطه آپلود نمایند. قابل ذکر است که برای این دسته از دانشجویان تصویر برابر اصل سند تعهد محضری مقاطع تحصیلی قبلی، در صورتی که در متن آن "برای استفاده در مقاطع تحصیلی بعدی" نیز قید شده باشد، قابل قبول است. (برابر اصل نمودن تصویر سند تعهد محضری از طریق دانشگاه محل تحویل اصل سند، و یا دفتر اسناد رسمی محل صدور سند انجام می‌شود.) 

  (ب) - اینجا را کلیک کنید - فرم سند تعهد محضری رشته‌های تحصیلی مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
دانشجویان وزارت بهداشت باید نسبت به تکمیل سند تعهد محضری وزارت بهداشت در دفتر خانه اسناد رسمی اقدام کرده و سند را در هنگام ثبت نام الکترونیکی در سیستم گلستان در قسمت مربوطه آپلود نمایند. لازم به ذکر است که این دسته از دانشجویان باید در هر مقطع تحصیلی تعهد محضری جدید ارائه نمایند.

تذکر 1: توجه نمایید که در متن تعهد محضری آدرس، پلاک، تلفن، شغل و کدپستی ضامن باید به طور دقیق قید شده باشد. در غیر این صورت تعهد محضری غیرمعتبر خواهد بود. در ضمن ضامن باید کارمند شاغل رسمی یا پیمانی و یا قراردادی (بازنشستگان با گواهی کسر از حقوق) دولتی باشد.

تذکر 2: دانشجویان محترم توجه نمایند که در صورت عدم آپلود سند تعهد محضری، درخواست خوابگاه ایشان به دلیل نقص مدرک پذیرفته نخواهد شد.

(6) حداکثر مهلت استفاده از خوابگاه در صورت وجود شرایط اسکان برای مقطع کارشناسی ارشد پایان ترم چهارم تحصیلی و مقطع دکتری پایان ترم هشتم تحصیلی است و قابل تمدید نخواهد بود.

(7) پرداخت اجاره بهاء خوابگاه در ابتدای هر ترم به طور منظم الزامی است تا تمدید سکونت انجام شود. در غیر اینصورت سکونت تمدید نخواهد شد.

(8) برای دانشجویانی که  به هر دلیلی بعد از مهلت ثبت‌نام مراجعه نمایند امکان امتیازبندی مقدور نخواهد بود و لذا نام آنان بر اساس تاریخ درخواست در انتهای لیست متقاضیان خوابگاه قرار خواهد گرفت.

(9) تامین وسایل شخصی اعم از پتو، ملحفه، دمپایی، بالش، و تشک بر عهده دانشجو است.

(10) پرداخت هزینه خدمات رفاهی به مبلغ  60/000 تومان برای مقطع دکتری و 40/000 تومان برای مقطع ارشد در ابتدای سکونت الزامی است. دانشجویانی که تقاضای خوابگاه آنان پذیرفته شود و اسامی آنان از طریق سایت معاونت دانشجویی اعلام شود باید نسبت به پرداخت این مبلغ از طریق سیستم جامع گلستان اقدام نمایند. نحوه پرداخت هزینه رفاهی در سیستم گلستان

(11) دانشجویان گرامی به منظور آگاهی بیشتر از ضوابط و مقررات اداره خوابگاه‌ها می‌توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:http://www.modares.ac.ir/studentAffair/stdman/bed

(12) با توجه به محدود بودن تعداد خوابگاه‌های متاهلی، به دانشجویان ورودی 94 در صورت کسب شرایط لازم و تخلیه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان سنوات گذشته، به ترتیب اولویت، خوابگاه متاهلی داده خواهد شد. در ضمن تأمین کلیه تجهیزات مورد نیاز بر عهده خود داشجو می‌باشد.


بخش 2:
مدارک مورد نیاز متقاضیان خوابگاه مجردی برادران و خواهران (نیمسال اول تحصیلی 95-94) جهت آپلود در سیستم گلستان:

(*) برای تکمیل فرم درخواست خوابگاه در سیستم گلستان ضرورت دارد مستنداتی که در ذیل ذکر می‌شود از قبل اسکن شده و فایل‌های مربوطه در زمان تکمیل پرونده الکترونیکی پیوست شود (از تاریخ 94/06/02 تا 94/06/06). آپلود مدارک ستاره‌دار اجباری است. 

(*) دانشجویان عزیز، آپلود مدارک را ترجیحاً در روزهای اول ثبت‌نام انجام دهید تا در صورت وجود ایراد در مدارک فرصت تصحیح و آپلود مدرک صحیح را داشته باشید.

(1) ارائه مدرکی مبنی بر تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان (*):
الف- صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: 
ــــــ اسکن آخرین قسط پرداختی از دفترچه اقساط در صورت استفاده از وام یا خوابگاه دانشجویی در مقطع تحصیلی قبل و آپلود آن در سیستم گلستان؛
ــــــ و یا مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، قسمت
پورتال دانشجویی صندوق رفاه، وارد کردن کدملی خود (با خط تیره) به جای کاربر و گذرواژه، ملاحظه وضعیت تسویه حساب خود با صندوق، دانلود فایل الکترونیکی و سپس آپلود ان در سیستم گلستان.

ــــــ دانشجویانی که هنوز از پایان نامه خود دفاع نکرده‌اند لازم است امکان فراغت از تحصیل آنان تا پایان شهریور توسط دانشگاه مقطع قبل تایید شود. این دسته از دانشجویان می‌توانند این تاییدیه را بجای مدرک تسویه حساب با صندوق رفاه در سیستم آپلود نمایند.

ب- صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
ــــــ اسکن آخرین قسط پرداختی از دفترچه اقساط در صورت استفاده از وام یا خوابگاه دانشجویی در مقطع تحصیلی قبل و آپلود آن در سیستم گلستان؛
ــــــ آپلود فایل الکترونیکی برگه تسویه حساب با صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی قابل دریافت است.

ــــــ دانشجویانی که هنوز از پایان نامه خود دفاع نکرده‌اند لازم است امکان فراغت از تحصیل آنان تا پایان شهریور توسط دانشگاه مقطع قبل تایید شود. این دسته از دانشجویان می‌توانند این تاییدیه را بجای مدرک تسویه حساب با صندوق رفاه در سیستم آپلود نمایند.

(2) سند تعهد محضری (*):
الف- سند تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای دانشجویان رشته‌های تحت پوشش وزارت علوم (رشته‌های غیرپزشکی)؛
ب- سند تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای دانشجویان رشته‌های تحت پوشش وزارت بهداشت (رشته‌های گروه پزشکی)؛

دانشجویان محترم جدیدالورود (نیمسال اول تحصیلی 95-94) متقاضی خوابگاه مجردی برادران و خواهران لازم است توجه داشته باشند که در صورت عدم ارسال سند تعهد محضری و گواهی موید تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان به ایشان خوابگاه تعلق نخواهد گرفت. بدیهی است دانشجویانی که در مقطع قبلی از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی استفاده ننموده و یا در حال حاضر بدهی به آن صندوق ندارند نیازی به ارسال گواهی موید تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان ندارند.

(3) تصویر تمام صفحات شناسنامه (*)

(4) تصویر کارت ملی (پشت و رو) (*)

(5) در صورت داشتن هر یک از گواهی‌های ذیل آن را در سیستم گلستان آپلود نمایید:

- گواهی ثبت اختراع از سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران
-گواهی اشتغال به کار (دولتی رسمی، دولتی پیمانی و دولتی قراردادی)
- گواهی نویسنده پایان نامه برتر دانشجویی
- گواهی نویسنده کتاب برتر سال دانشجویی
- گواهی تألیف کتاب، ترجمه کتاب و پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخلی
یا خارجی و ارائه و پذیرش مقاله در همایش‌های خارجی و داخلی
- گواهی معدل موثر در پذیرش (معدل 17 به بالا)
- گواهی کسب رتبه اول تا سوم در تیم‌های ملی یا دانشگاهی
- گواهی خانواده شهید، فرزند شهید، رزمنده، آزاده، فرزند آزاده، جانباز و با فرزند جانباز
- گواهی فوت پدر
- گواهی سرپرست خانوار
- گواهی مربوط به هر گونه معلولیت یا نقص عضو
- هر گونه گواهی مربوط به داشتن بیماری خاص
- گواهی کمیته امداد یا سازمان بهزیستی


بخش 3:
دانشجویانی که شامل آیین نامه استعداد درخشان می‌شوند و متقاضی خوابگاه مجردی خواهران و برادران هستند لازم است مدارک ذیل را آپلود نمایند:

(1) گواهی‌ مربوط به دانشجوی نمونه کشوری:
توضیح: رشته تحصیلی واجدان شرایط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی تناسب داشته باشد و گواهی از معاونت دانشجویی وزارت علوم یا وزارت بهداشت صادر شده باشد. همچنین از ارسال گواهی نمونه دانشگاهی خودداری شود.

(2) گواهی مربوط به کسب رتبه اول تا سوم در مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی:
توضیح: در صورت ورود به همان رشته برگزیده یا رشته‌های مرتبط باشد و از ارسال کارنامه مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی و هرگونه گواهی غیرمرتبط خودداری شود.

(3) گواهی مربوط به برگزیده رتبه اول تا سوم نهایی جشنواره‌های بین‌المللی خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی:
توضیح:‌ برای ورود به رشته و یا گروه آموزشی مرتبط با طرح ابتکاری خود یا زمینه‌ای که در آن برگزیده شده‌اند با مشارکت حداقل 51 درصدی و کسب رتبه در زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ملاک عمل می‌باشد.

(4) گواهی مربوط به کسب رتبه اول مسابقه‌ها و جشنواره‌های معتبر علمی، بین‌المللی:
توضیح:‌ برای ورود به رشته و یا گروه آموزشی مرتبط با طرح ابتکاری خود یا زمینه‌ای که در آن برگزیده شده‌اند با مشارکت حداقل 51 درصدی و کسب رتبه در زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ملاک عمل می‌باشد.

(5) گواهی مربوط به کسب مدال طلای کشوری در المپیادهای دانش آموزی به شرط کسب معدل 17 در مقطع کارشناسی:
توضیح: رشته تحصیلی واجدان شرایط و رشته تحصیلی مقطع کارشناسی تناسب داشته باشد.

(6) گواهی کسب رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری مقطع کارشناسی مطابق مصوبه بنیاد ملی نخبگان به شرط کسب معدل 17 در مقطع کارشناسی:
توضیح:‌ رتبه کشوری در آزمون سراسری سازمان سنجش (کنکور سراسری) 100 نفر اول در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک، 50 نفر اول در گروه علوم تجربی، 50 نفر اول در گروه علوم انسانی، 20 نفر اول در گروه هنر. رشته تحصیلی واجدان شرایط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی تناسب داشته باشد.


بخش 4:
مراحل تکمیل و ثبت درخواست خوابگاه در سیستم جامع گلستان:

 (*) چنانچه دانشجو متقاضی خوابگاه باشد لازم است پس از ورود به فرم پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود و انجام مراحل مربوط به آموزش با انتخاب مرحله تقاضای خوابگاه از مراحل پذیرش اقدام به ثبت درخواست خوابگاه خود نماید.

(*) پس از ثبت درخواست، مرحله عملیات درخواست خوابگاه به دانشجو نشان داده می‌شود. با انتخاب این مرحله دانشجو وارد صفحه "عملیات درخواست خوابگاه در ترم ورود دانشجو" می‌شود.

(*) در این صفحه سه مرحله به شرح ذیل رویت می‌شود:

(1) مرحله اطلاعات خوابگاهی دانشجو: در این مرحله دانشجو باید نسبت به تکمیل و تایید صحت اطلاعات خود اقدام نماید. لازم است دانشجو پس از تکمیل اطلاعات، به فیلد: "اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می‌باشد" پاسخ مثبت داده و سپس دکمه اعمال تغییرات در پایین صفحه را کلیک کند. با زدن دکمه اعمال تغییرات این پیغام به دانشجو نمایش داده می شود: "کد4 : اطلاعات خوابگاهی شما توسط مدیریت تایید نشده و یا تایید آن امکان پذیر نیست. لطفا وضعیت خود را تا زمان تایید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری نمایید." بعد از مشاهده این پیغام  با زدن دکمه بازگشت به صفحه قبلی بازگردید. دانشجویان متاهل توجه داشته باشند که در این مرحله تنها به درخواست خوابگاه مجردی ایشان رسیدگی خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان خوابگاه متاهلی در طول نیمسال دوم می باشد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

(2) مرحله درخواست خوابگاه: در این مرحله دانشجو نخست نسبت به رعایت مقررات خوابگاه متعهد شده و سپس درخواست خود را ثبت کرده و دکمه اعمال تغییرات را کلیک می کند.  با زدن دکمه اعمال تغییرات این پیغام به دانشجو نمایش داده می شود: "کد4 : اطلاعات خوابگاهی شما توسط مدیریت تایید نشده و یا تایید آن امکان پذیر نیست. لطفا وضعیت خود را تا زمان تایید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری نمایید."بعد از مشاهده این پیغام  با زدن دکمه بازگشت به صفحه قبلی گردید. دانشجویانی که در مشاهده کامل این صفحه دچار مشکل هستند، توجه نمایند که برای رفع مشکل باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر به روز شده (update) نسخه 9 به بالا برای اتصال به سیستم گلستان استفاده نمایند. دانشجویان عزیز همچنین توجه فرمایید که چون درخواست خود را در ترم اول سال تحصیلی 95-94 ارائه میدهید، در انتهای فرم درخواست خوابگاه نیز باید عبارت "اینجانب متقاضی خوابگاه جهت نیمسال اول تحصیلی 95-94 می‌باشم" را تایید و کلید اعمال تغییرات را انتخاب نمایید..

(3) مرحله ارسال فایل مدارک: در این مرحله دانشجو باید مدارک مورد نیاز را ارسال نماید و توجه داشته باشد که حجم مدارک باید بینkB120  تا KB250 و وضوح ان از pi 120  تا dpi150 باشد. فرمت مدارک باید jpg باشد و در هر مورد مدرک آپلود شده نباید بیشتر از یک صفحه باشد.

(*) پس از انجام این مراحل دانشجو با زدن کلید بازگشت، به صفحه "پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود" بازگشته و مراحل ثبت نام را ادامه می‌دهد.

(*) از طریق لینک وضعیت مدارک درخواست خوابگاه در صفحه پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود، دانشجو می‌تواند از آخرین وضعیت مدارک بارگذاری شده خود در سیستم جامع گلستان مطلع شود.

دانشجویان متقاضی خوابگاه باید اصل سند تعهد محضری خود را در روز مراجعه حضوری به همراه داشته و به نماینده امور دانشجویی تحویل نمایند. در غیر این صورت تحویل خوابگاه به ایشان ممکن نخواهد بود. در ضمن فعال‌سازی بارکد تغذیه کارت دانشجویی نیز در همان روز انجام خواهد شد.

(*) توجه داشته باشید که پس از چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری امکان اعمال هر گونه تغییر در فرم‌های سیستم از دانشجو سلب خواهد شد.

(*) دانشجویان محترم توجه داشته باشند که فقط تا ساعت 24 روز 94/6/06 مجاز به ثبت درخواست خوابگاه در سیستم گلستان هستند و عواقب تأخیر در ثبت درخواست خوابگاه بر عهده دانشجو خواهد بود.

 دانشجویان عزیزی که موفق به ثبت اطلاعات در فرم‌های الکترونیکی گردیدند متعاقباً (19 و 20 شهریور ماه) می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع گلستان و ورود به مرحله: "عملیات درخواست خوابگاه" خوابگاه و اتاق اختصاص یافته به خود را رویت نمایند.

(*) برای دریافت پاسخ سوالات مرتبط با ثبت درخواست خوابگاه در سیستم گلستان در ساعات اداری روزهای غیرتعطیل (8 الی 12.30 و 1.30 الی 15) با شماره تلفن 82884062 تماس حاصل فرمایید.

(*) برای دریافت پاسخ سوالات مرتبط با سند تعهد محضری در ساعات اداری روزهای غیرتعطیل (8 الی 12.30 و 1.30 الی 15) با شماره تلفن 82884163 یا 82883289 یا 82883153 تماس حاصل فرمایید.

(*) برای دریافت پاسخ سوالات آموزشی در سیستم گلستان بر روی سوالات متداول کلیک نمایید. 


مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه تربیت مدرس ضمن عرض تبریک و خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود (نیمسال اول تحصیلی 95-94) به اطلاع ایشان می‌رساند که خدمات بسیاری در ابعاد سلامت جسم و سلامت روان برای دانشجویان محترم جدید‌الورود برنامه‌ریزی گردیده است.
دانشجویان عزیز جهت آشنایی با این خدمات می‌توانند به سایت مرکز بهداشت و مشاوره مراجعه فرمایند.
در ضمن زمانبندی انجام معاینات سلامت جسم و روان
دانشجویان ورودی جدید به تفکیک دانشکده‌ به صورت اطلاعیه‌ای جداگانه در سایت این مرکز قرار داده خواهد شد و اخبار آن به صورت sms به اطلاع دانشجویان محترم خواهد رسید.

یادآوری می‌شود داشتن کارنامه سلامت از مدارک ضروری
برای فارغ‌التحصیل شدن محسوب می‌شود.

:: کارشناسی ارشد – آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (لینک پس از دریافت اسامی و آماده شدن اطلاعیه ثبت نام فعال خواهد شد.)


:: کارشناسی ارشد – آزمون سازمان سنجش وزارت علوم (لینک پس از دریافت اسامی و آماده شدن اطلاعیه ثبت نام فعال خواهد شد.)

:: دکتری – پذیرفته شدگان برگزیدگان علمی  (لینک پس از دریافت اسامی و آماده شدن اطلاعیه ثبت نام فعال خواهد شد.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد