همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه قبول شدگان نیمه متمرکز


  ضمن آرزوی موفقیت‌‌ برای داوطلبان‌‌ گرامی‌، بدین‌‌وسیله‌ نظر معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز را به‌ نکات زیر معطوف‌ می‌دارد:

الف) براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزینش‌ رشته‌‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز، معرفی‌شدگان‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز تا چند برابر ظرفیت‌ در هر کد رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ کل‌ از بین‌ کلیه داوطلبانی‌ که‌ کدرشته‌ یا رشته‌های‌ مربوط را انتخاب ‌نموده‌اند، استخراج‌ و اسامی‌ آنان‌ در هر رشته‌ درج‌ گردیده‌ است.
ب) نحوه گزینش معرفی‌شدگان‌ چندبرابرظرفیت و سایر ضوابط رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز در دفترچه‌ شماره‌ 2 راهنمای‌ انتخاب رشته‌های تحصیلی درج‌ گردیده‌ است ‌و داوطلبانی‌ که‌ در هر یک‌ از کد رشته‌های‌ متمرکز انتخابی‌ قبل‌ از کد رشته‌های‌ نیمه‌‌متمرکز پذیرفته‌شده‌‌اند، در ردیف‌ واجدین‌ شرایط رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز قرار نگرفته‌‌اند.
ج) در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال1394، محدودیتی برای انتخاب رشته‌های نیمه‌متمرکز، از نظر تعداد کد رشته وجود نداشته و داوطلبان می‌توانستند در صورت تمایل، کد رشته‌های نیمه‌متمرکز مورد نظر خود را که واجد شرایط و ضوابط آن باشند انتخاب نمایند. بدیهی است با توجه به ضوابط و کسب حد نصاب نمره علمی لازم، هر داوطلب در هر دوره از هر گروه آزمایشی(1 و یا 2 گروه آزمایشی)، حداکثر در 2 کد رشته نیمه‌متمرکز با توجه به اولویت‌های انتخابی برای انجام آزمون عملی، مصاحبه و یا معاینه از سوی سازمان معرفی می‌گردد.
د) معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز نیازی به انتخاب رشته مجدد ندارند. این داوطلبان براساس اولویت بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش حواهند شد. فقط لازم است در مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و یا آزمون عملی (مثل رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی) شرکت نمایند.
و) داوطلبان پذیرفته‌شده رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 94 توجه داشته‌ باشند، چنانچه‌ در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت هر یک ‌از رشته‌‌های‌ نیمه‌‌متمرکز قرار گرفته‌اند، در صورتیکه برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته‌ و یا رشته‌‌های‌ نیمه‌متمرکز اعلام شده‌، مراجعه ‌نموده و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌‌متمرکز اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو می‌گردد و می‌بایست در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند بدیهی است  امکان بازگشت و ادامه تحصیل ایندسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی متمرکز میسر نمی‌باشد.
ه‍) طبق مصوبه کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شده چند برابر ظرفیت هر یک از کد رشته­ های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم‌ورزشی دوره‌های روزانه، شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان اعلام شده است می‌بایست نسبت به پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدو پنجاه هزار) ریال بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، همزمان با اعلام نتایج معرفی‌شدگان از تاریخ 94/7/13 لغایت 94/7/22، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.لازم به توضیح است کلیه داوطلبانی که در رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی دوره‌های‌ روزانه‌، شبانه‌ دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و یا رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه‌ فرهنگیان در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت قرار گرفته‌اند، فقط می‌بایست یکبار هزینه مذکور را پرداخت نمایند.
 
تذکر مهم: داوطلبان معرفی‌شده چند برابر ظرفیت رشته­ های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم‌ورزشی دوره‌های روزانه، شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون عملی ، برای آنان کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد. بدیهی است نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی موجب‌ حذف‌ آنان‌ از آزمون عملی و گزینش نهایی خواهد شد.
ز) اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی در دهه اول بهمن ماه سال جاری فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
ح) کلیه‌ معرفی‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون علمی و عملی و یا سایر مراحل مختلف‌ گزینش‌ در تاریخهای‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ نمایند. بدیهی‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ آزمون عملی به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد.

 توجه به این مهم: آزمون‌های عملی رشته علوم ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی در تحت هیچ شرایطی میسر نمی‌باشد.
 
تذکرخیلی مهم: کلیه معرفی‌شدگان  چندبرابرظرفیت به جزء معرفی‌شدگان مشمول  بند (ه‍) این اطلاعیه برای اطلاع از برنامه زمان و مکان برگزاری مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش باید طبق برنامه‌های زمانی مندرج در این اطلاعیه اقدام نمایند. معرفی‌شدگان  برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط ضوابط و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل مصاحبه ضرورت دارد قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل مصاحبه مراجعه نمایند و سپس اقدام فرمایند.
 
«برنامه زمان و مکان مراجعه معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت رشته‌های ‌مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز‌ »
 
1-کلیه کدرشته­های کارشناسی علوم‌ورزشی وگرایش های آن و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان:
داوطلبانی که‌ اسامی ‌آنان‌ به عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ هر یک ‌از کدرشته‌‌های علوم ورزشی دوره‌های‌ روزانه‌ (کدهای 24793 الی 24863، 24865 و 24868)، دوره‌های شبانه(کدهای 24872 الی 24878، 24880 الی 24900)  و کلیه کد رشته‌های آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ پس از پرداخت هزینه آزمون عملی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، با همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه‌ عکسدار و یک قطعه‌ عکس‌ 4×3 جدید و لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌ منحصراً در روز تعیین‌ شده‌ (خواهران روز پنجشنبه مورخ 94/8/28 و برادران روز جمعه مورخ 94/8/29) با توجه‌ به‌ استان ‌محل ‌‌‌اقامت ‌فعلی‌ ‌خود ‌برای انجام آزمون عملی طبق اطلاعیه های این سازمان مراجعه‌ نمایند.
الف-  نمره‌ آزمون‌ عملی ‌رشته علوم ورزشی  به عنوان ‌یک‌‌ درس‌ با ضریب 2 در گزینش‌ نهایی‌ اعمال‌ خواهد شد.
ج- کلیه معرفی‌‌شدگان‌ منحصراً براساس برنامه زمانی می‌بایست در آزمون عملی یک حوزه شرکت نمایند.
د- کلیه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی علوم ورزشی باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌های لازم برای تستهای آزمون‌ عملی‌ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را داشته‌ باشند و ارائه گواهی تندرستی برای داوطلبان الزامی است.
ه‍- زمان برگزاری آزمون عملی، میزان هزینه و محل اخذ گواهی سلامت کامل جسم و روان برای معرفی‌شدگان رشته علوم ورزشی و دانشگاه محل آزمون عملی در اطلاعیه این سازمان که متعاقباً در تاریخ 17/8/94 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش روز دوشنبه مورخ 94/8/18 و 94/8/25 منتشر می‌گردد، درج خواهد شد.
و-کلیه معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش وپرورش علاوه بر موضوع بند (ه‍) این اطلاعیه (پرداخت هزینه آزمون عملی)درصورت شرکت درآزمون عملی، میبایستی طبق اطلاعیه‌ای که در دهه آخر آذر ماه توسط این سازمان برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش وپرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌گردد، به عبارتی کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا درگزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان در بهمن ماه انجام می‌گردد باشند. معرفی‌شدگان حتماً به این موضوع دقت نمایند.
 
2- معرفی‌شدگان ‌رشته‌ ‌‌‌‌تحصیلی ‌‌‌دکتری ‌‌‌پیوسته‌‌‌ بیوتکنولوژی (کدهای 13363 و 24788) ‌دانشگاه ‌‌تهران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌ شده رشته‌‌ ‌‌‌‌تحصیلی ‌‌‌دکتری ‌‌‌پیوسته بیوتکنولوژی (کدهای 13363 و 24788) ‌دانشگاه ‌‌تهران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه و گزینش‌ با در دست ‌داشتن‌ دو قطعه عکس 4×3 جدید- اصل کارنامه دیپلم و کپی آن -اصل‌ کارت ملی و شناسنامه‌ عکسدار و یک‌ برگ‌ روگرفت از آنان- پرینت کارنامه‌ آزمون‌ سراسری- در تاریخ 94/7/17 از ساعت‌ 9:00 صبح به‌ محل گروه بیوتکنولوژی پردیس علوم‌ دانشگاه‌ تهران به آدرس: تهران-خیابان انقلاب-دانشگاه تهران پردیس علوم مراجعه‌ نمایند.
 
3- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌‌‌‌ تحصیلی مهندسی برق-مخابرات (کدهای  24701 و 24869)، تلویزیون ‌‌و‌‌ هنرهای‌ دیجیتالی (کدهای 24779 و 24870) و کارگردانی‌ تلویزیون (کدهای  24780 و 24871) دانشکده صدا‌‌ و ‌‌سیمای ‌جمهوری ‌‌اسلامی ‌‌ایران
داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هریک از رشته‌های‌‌‌‌ تحصیلی مهندسی برق-مخابرات (کدهای  24701 و 24869)، تلویزیون ‌‌و‌‌ هنرهای‌ دیجیتالی (کدهای 24779 و 24870) و کارگردانی‌ تلویزیون (کدهای  24780 و 24871) دانشکده صدا‌‌ و ‌‌سیمای ‌جمهوری ‌‌اسلامی ‌‌ایران اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش با در دست‌ داشتن اصل شناسنامه عکسدار و کارت ملی و یک سری روگرفت، پرینت کارنامه آزمون سراسری- یک سری تصویر گواهی پایان تحصیلات متوسطه و پیش دانشگاهی- 6 قطعه عکس4×3 پشت نویسی شده ومدرک از وضعیت نظام وظیفه (یک سری برای برادران) گواهی اشتغال به تحصیل جهت آن دسته از معرفی‌شدگانی که در سایر دانشگاهها مشغول به تحصیل می‌باشند، مطابق برنامه زمانی مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.Iribu.ac.ir به آدرس تهران- خیابان ولیعصر(عج)- ابتدای بزرگراه نیایش- دانشگاه صدا و سیما- اداره کل آموزش مراجعه نمایند. تلفن تماس: 22014688 (کد021).
تذکر : داوطلبان در رشته‌های کارگردانی تلویزیون و هنرهای دیجیتالی، در صورتی که آثار و یا نمونه کارهای هنری تولید شده توسط خودشان از قبیل فیلم، عکس، نقاشی، شعر، صنایع دستی و غیره را دارند، در روز مصاحبه همراه داشته باشند.
 
4- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی دانشکده‌ اطلاعـات‌ (کدهای‌ 24781 الی 24785، 24787، 24789 الی 24792، 24864 و 24867)
متقاضیان دانشکده اطلاعات وابسته به وزارت اطلاعات (کدهای‌ 24781 الی 24785، 24787، 24789 الی 24792، 24864 و 24867) متعاقباً از سوی دانشکده فوق برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش دعوت بعمل خواهد آمد، به عبارت دیگر در این مرحله اسامی برای این کد رشته‌ها اعلام نمی‌شود.
 
5- معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مهندسی هوانوردی-مراقبت پرواز (کد 24702) مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور
معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مهندسی هوانوردی-مراقبت پرواز (کد 24702) مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور، لازم است برای‌ انجام‌ مصاحبه‌ با در دست‌ داشتن‌ دو قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده- کپی ریز نمرات و گواهی دیپلم و پیش‌دانشگاهی-اصل‌ کارت ملی و شناسنامه‌ عکسدار و یک‌ برگ‌ روگرفت از تمام صفحات آن مطابق جدول ذیل از ساعت 8:30 الی 12 به آدرس: تهران-میدان آزادی-فرودگاه مهرآباد-بلوار معراج-مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور مراجعه نمایند. آدرس سایت: www.catc.ac.ir
شماره تماس 61022851 – (کد 021).
برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان  رشته تحصیلی مهندسی هوانوردی-مراقبت پرواز (کد 24702) براساس حرف اول نام خانوادگی آنها
الف تا د
ذ تا ع
غ تا ی
دوشنبه 94/8/11
سه شنبه 94/8/12
چهارشنبه 94/8/13
 
6-معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی (کد 24866) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
    معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی (کد 24866) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، لازم است برای‌ انجام‌ مصاحبه‌ با در دست‌ داشتن‌ مدارک لازم از تاریخ 94/8/16 لغایت 94/8/18 ازساعت 9:00 الی 14:00 عصر به آدرس تهران- اوین- بلوار دانشجو – کودکیار-دانشگاه علوم بهزیستی-دپارتمان مددکاری اجتماعی مراجعه نمایند. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت دانشگاه به نشانی www.uswr.ac.ir مراجعه نمایند. شماره تماس 22180064 – (کد 021).
 
7- معرفی‌شدگان ‌رشته‌‌ تحصیلی کاردانی علوم‌ انتظامی (کد  25234) دانشگاه علوم‌انتظامی‌ امین وابسته به نیروی‌ انتظامی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شده‌ ‌رشته‌‌ تحصیلی کاردانی علوم‌ انتظامی (کد  25234) دانشگاه علوم‌انتظامی‌ امین اعلام‌ گردیده، لازم‌ است‌ برای ثبت‌نام، انجام معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه، آزمون آمادگی جسمانی و... برابر برنامه زمان‌بندی تعیین شده به هسته گزینش استان محل سکونت خود(مرکز استان) مراجعه نمایند.(آدرس مدیریت‌های گزینش و استخدام استان‌ها در سایت دانشگاه به نشانی: www.police.ir قابل مشاهده می باشد. 
مدارک مورد نیاز:‌ اصل کارت ملی و شناسنامه و روگرفت از تمام صفحات آن، 6 ‌قطعه عکس 4×3‌ تمام‌‌رخ جدید (عکس‌ رایانه‌ای و اسکن شده نباشد)، اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه- پرینت قبولی اولیه در آزمون سراسری سال1394، اصل و روگرفت مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه. 
تذکرات‌ مهم: 1- وضعیت نظام وظیفه می‌بایست یکی از موارد (الف-دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت. ب-گواهی اشتغال به خدمت سربازی. ج-کارت پایان خدمت. د-کارت معافیت غیرپزشکی. ح-ارائه گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه) باشد. 2- داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می‌باشند، شرایط ثبت‌نام در دانشگاه علوم انتظامی را ندارند. 3-فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر حق ثبت‌نام ندارند. 4-داشتن حداقل170 سانتیمتر قد برای داوطلبان الزامی است. 5-داشتن مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه و پیش دانشگاهی با حداقل معدل 14 در یکی از مقاطع الزامی است. 6-هسته گزینش استان‌ها در قبال داوطلبانی که در زمان تعیین شده مراجعه ننمایند، مسئولیتی نخواهند داشت.7- پذیرفته‌شدگان صرفاً برای آموزش و خدمت در رسته‌های مرزبانی و عملیات ویژه پذیرش خواهند شد. همچنین در صورت کثرت متقاضی اولویت پذیرش داوطلبان رسته مرزبانی با ساکنان استان‌های مرزی می‌باشد. شماره تماس 73046860 – (کد 021).
           
برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان  ‌رشته‌‌های‌ تحصیلی کاردانی علوم‌ انتظامی (کد  25234) دانشگاه علوم‌انتظامی‌ امین براساس حرف اول نام خانوادگی آنها
الف تا ش
ص تا ی
متاخرین
یکشنبه 3/8/94
دوشنبه 4/8/94
سه‌شنبه 5/8/94
 
 
8- رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری (کدهای 24708، 24711 و 24708) بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ ‌رشته‌ تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری (کدهای 24708، 24711 و 24708) بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن: 1- عکس 4×3 تمام رخ با زمینه سفید 6 قطعه (عکس‌ رایانه‌ای و اسکن شده نباشد). 2- اصل شناسنامه و کارت ملی و روگرفت از تمام صفحات و نیز روگرفت شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر. 3- اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی  به همراه روگرفت مربوطه. 4- پرینت کارنامه آزمون سراسری. 5-اصل و کپی از مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی تحصیلی). 6- البسه و کفش ورزشی برای انجام آزمون آمادگی جسمانی راس ساعت 7:00 صبح مطابق جدول ذیل به هسته گزینش و استخدام نیروی انتظامی در محل سکونت داوطلب (مرکز استان) در سایت اینترنتی ‌به ‌نشانی www.police.ir مراجعه نمایند.
تذکر مهم: 1-داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می‌باشند شرایط ثبت‌نام را ندارند. 2- معرفی‌شدگانی که بیش از یک کد رشته معرفی‌ شده‌اند لازم است فقط یکبار جهت گزینش مراجعه نمایند و قبولی در مراحل گزینش در یک رشته‌ بمنزله قبولی در تمامی رشته‌های معرفی شده می‌باشد.3- فرایند متمرکز گزینش شامل تطبیق شرایط اولیه، معاینات پزشکی، آزمون آمادگی جسمانی، مصاحبه عقیدتی و مصاحبه علمی خواهد بود. آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.police.ir 
برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری (کدهای 24708، 24711 و 24708) بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنها
چهارشنبه 6/8/94
پنجشنبه 7/8/94
الف تا ش
ص تا ی
 
9- معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 24707)، دندانپزشکی (کد 24713)، علوم آزمایشگاهی (کد 24714)، کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی (کد 24776)، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت (کد 24777)، هوشبری (کد 24778)، کاردانی فوریتهای پزشکی (کد 24715)،  اتاق عمل (کد 24703) و پرستاری (کدهای 24704 و 24705) دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشته پزشکی (کدهای 24709 و 24710) بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی-تهران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ هر یک از رشته‌های فوق‌الذکر اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن:1- عکس 4×3 تمام رخ با زمینه سفید 12 قطعه 2- اصل کارت ملی و شناسنامه به همراه سه سری روگرفت از تمام صفحات آن 3- سه سری روگرفت از تمام صفحات شناسنامه پدر و مادر 4- اصل و سه سری روگرفت از گواهی پیش‌دانشگاهی، گواهی موقت پیش دانشگاهی، مدرک پایان دوره متوسطه، گواهی موقت پایان دوره متوسطه و ریز نمرات پایان دوره متوسطه 5- پرینت کارنامه آزمون سراسری و گواهی قبولی سازمان سنجش. 6-اصل و روگرفت از مدرک نظام وظیفه (گواهی اشتغال به تحصیل در دوره پیش‌دانشگاهی، کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیرپزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی) 7- مشخصات بستگان (پدر-مادر-خواهر و برادر-پدربزرگ و مادربزرگ). 8-ارائه اصل گذرنامه. 9- داوطلبان شرایط دار (فرزند نظامی-شهید-جانباز-آزاده) باید اصل مدرک را به همراه داشته باشند. 10- لباس و کفش ورزشی مناسب. راس ساعت 30/6 دقیقه صبح مطابق جدول ذیل به‌ آدرس تهران‌‌- میدان حر– خیابان امام خمینی(ره) -نرسیده به چهارراه کمالی - مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه‌ نمایند. تلفن تماس : 66973146 (کد 021).
تذکرات‌ مهم: 1- کارکنان پایور نیروهای مسلح (نظامی-کارمند) مجاز به ثبت‌نام و شرکت در فرایند گزینش نمی‌باشند. 2- از پذیرش داوطلبان دارای معافیت پزشکی و افرادی که مدارک مذکور را به همراه نداشته باشند امتناع خواهد شد. 3-مراحل گزینش 2 الی 3 روز به طول می‌انجامد و به علت محدودیت مکانی، ورود همراهان به محل پذیرش ممنوع می‌باشد. 4-معرفی‌شدگانی که بیش از یک کد رشته معرفی‌ شده‌اند لازم است فقط یکبار جهت گزینش مراجعه نمایند و قبولی در مراحل گزینش در یک رشته‌ بمنزله قبولی در تمامی رشته‌های معرفی شده می‌باشد. 6-از آوردن وسایل غیر ضروری خودداری گردد. 7-به دلیل شبانه‌روزی بودن دوره آموزش داوطلبان متاهل حق ثبت‌نام ندارند.
برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم ‌پزشکــــی ارتش جمهوری اسلامی ایران
ردیف

رشته تحصیلی
تاریخ  مراجعه
جنس
1
پزشکی(کدهای 24709 و 24710) در دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی-تهران و پرستاری(کد 24705)
23/8/94
زن
2
علوم آزمایشگاهی(کد 24714)، هوشبری(کد 24778) و کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی(کد 24776)
24/8/94
مرد
3
اتاق عمل(کد 24703)، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت(کد 24777) و کاردانی فوریتهای پزشکی(کد 24715)
25/8/94
مرد
4
پرستاری(کد 24704)
26/8/94
مرد
5
پزشکی(کد 24707) و دندانپزشکی(کد 24713)
27/8/94
مرد
 
10- معرفی‌شدگان­ رشته‌های ­تحصیلی دندانپزشکی (کد 24712) سهمیه سپاه پاسداران در ­دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ ‌رشته‌های‌ تحصیلی دندانپزشکی (کد 24712) سهمیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن:1- عکس 4×3 تمام رخ با زمینه سفید 12 قطعه 2- اصل شناسنامه و کارت ملی و روگرفت از تمام صفحات 3- اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه 4- پرینت کارنامه آزمون سراسری1394. 5-اصل و کپی از مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیرپزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت ویا گواهی تحصیلی) 6- کپی کارت ملی پدر و مادر و همسر درصورت متاهل بودن. 7-گواهی سابقه فعالیت در بسیج یا گواهی ایثارگری و جبهه پدر و یا سوابق فعالیت فرهگی، قرآنی و ... راس ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه مورخ 94/7/27 به ‌آدرس: تهران-میدان ونک-خیابان ملاصدرا-خیابان شیخ بهایی جنوبی-کوچه شهید نصرتی-دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... مرکز گزینش و استخدام مراجعه نمایند. تلفن تماس: 43825160-82483143 (کد 021) تذکر مهم: 1-داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می‌باشند شرایط ثبت‌نام را ندارند. 2- فرایند متمرکز گزینش شامل تطبیق شرایط اولیه، معاینات پزشکی، آزمون آمادگی جسمانی، مصاحبه عقیدتی و مصاحبه علمی خواهد بود. آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ajaums.ac.ir.
 
11- معرفی ‌‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی تربیت مربی عقیدتی سیاسی (کد 24786) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم
معرفی ‌‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی تربیت مربی عقیدتی سیاسی ( کد 24786) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم ، لازم‌ است‌ برای‌ اطلاع از برنامه زمان و مکان برگزاری مصاحبه و همچنین مدارک لازم به سایت دانشگاه به آدرس www.smc.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس : 31135141 (کد 025).
 
12- معرفی‌شدگان­رشته‌­تحصیلی­کاردانی­فوریت‌های­پزشکــی­ (کدهای 24715 الی­24775)­ دانشگاههای ­‌علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی‌ کشور
داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی‌‌شدگان رشته تحصیلی کاردانی فوریت‌های پزشکی (کدهای 24715 الی 24775) دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی‌ اعلام گردیده، لازم است با در دست داشتن اصل شناسنامه عکسدار و 2 سری روگرفت آن- اصل ‌و روگرفت کارت ‌ملی- درصورت ‌داشتن ‌گواهینامه ‌رانندگی اصل ‌و روگرفت آن - 6 قطعه عکس4×3 جدید پشت نویسی شده- اصل یا گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی- ریز نمرات 3 ساله متوسطه- درصورت ‌داشتن کارت ‌پایان ‌خدمت (اصل ‌و تصویر آن)- گواهی هر نوع فعالیت امدادگری، فرهنگی، اجتماعی و­یا ورزشی­(در صورت ‌وجود) و سایر مدارک لازم و همچنین همراه داشتن لباس و­ کفش ورزشی مناسب به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند.
برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته تحصیلی کاردانی فوریت‌های پزشکی دانشگاههای علوم ‌پزشکــــی
کد رشته

نام موسسه
تاریخ  مراجعه
ساعت مراجعه
آدرس محل مصاحبه
تلفن تماس
24715
دانشگاه علوم پزشکــی ‌ارتش جمهـوری اسلامی ایـــــران
94/8/25
6:30 صبح
براساس بند 9 همین اطلاعیه جهت انجام مراحل گزینش مراجعه نمایند. آدرس سایت: www.ajaums.ac.ir
66973146
(کد 021)
24716
24717
دانشگاه علوم پزشکی ‌اردبیـــل
94/8/16
لغایت
94/8/21
8:00 صبح
اردبیل- انتهای خیابان دانشگاه –ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی‌-طبقه دوم.
آدرس سایت: www.arums.ac.ir
31552346
31552359
(کد 045)
24718
دانشگاه علوم پزشکی ارومیــــه
94/8/10
لغایت
94/8/12
8:30
الی 14:00
ارومیه- انتهای خیابان جهاد-‌ جنب‌ ‌اورژانس ستاد مرکزی دانشگاه –حوزه معاونت آموزشی-اداره ثبت‌نام
 آدرس سایت: www.edu.umsu.ac.ir
31947136
 (کد 044)
24719
دانشگاه علوم پزشکی اصفهـــــان
اصفهان-خیابان هزار جریب-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-معاونت آموزشی
برنامه زمان و مکان مصاحبه و مدارک مورد نیاز در سایت دانشگاه به آدرس:  www.edu.mui.ac.ir قرار خواهد گرفت.
37928045
(کد 031)
24720
24721
دانشگاه علوم پزشکی البرز-کــــرج
94/9/28
الف تا ض
کرج-شهر جدید هشتگرد-فاز 3 روبروی ساختمان علی پروین-مرکز آموزش فوریت‌های پزشکی
  آدرس سایت دانشگاه  www.abzums.ac.ir
44272565
(کد 026)
94/9/29
ط تا ی
24722
دانشگاه علوم پزشکی ایــــلام
94/8/4
لغایت
94/8/6
9:00
 الی 13:00
ایلام-بلوار پژوهش- مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی- ساختمان معاونت آموزشی -اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آدرس سایت: www.medilam.ac.ir
32227136
88405417
32227109
32227134
 (کد 084)
24723
24724
دانشگاه علوم پزشکی بــــم
94/8/4
94/8/5
8:00 صبح
بم-بزرگراه خلیج فارس-پردیس دانشگاه علوم پزشکی معاونت آموزشی آدرس سایت دانشگاه www.mubam.ac.ir
2219248
2219245
(کد 034)
24725
24726
دانشگاه علوم پزشکی بندرعبــــاس
94/8/12
الف تا س
بندرعباس- بلوار جمهوری اسلامی-جنب بیمارستان شهید محمدی-مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان(115) آدرس سایت: www.hums.ac.ir
www.eduv.hums.ac.ir
333375284
33666367
(کد 076)
94/8/13
ش تا ی
24727
دانشگاه علوم پزشکی بوشهــــر
94/8/20
94/8/21
8:00
 الی 14:00
بوشهر- بهمنی- ساختمان پردیس دانشگاه-دانشکده پیراپزشکی آدرس سایت: www.bpums.ac.ir
33452247
(کد 077)
24728
دانشگاه علوم پزشکی بیرجنــــد
94/8/12
94/8/13
8:00 صبح
دانشکده پرستاری بیرجند- خیابان معلم-درب مزار شهدای گمنام دانشگاه-مرکز مهارتهای بالینی
آدرس سایت: www.bums.ac.ir
32440833
 (کد 056)
24729
دانشگاه علوم پزشکی بیرجنــــد
(فـــردوس)
94/8/10
94/8/11
8:00 صبح
دانشکده پیراپزشکی فردوس-خیابان مطهری شمالی- بعد از بیمارستان دکتر چمران
آدرس سایت: www.bums.ac.ir
24730
دانشگاه علوم پزشکی بیرجنــــد
(قائـــن)
94/8/6
94/8/7
8:00 صبح
مجتمع آموزش عالی سلامت قاین-میدان 17 شهریور(بیمارستان قدیم)
آدرس سایت: www.bums.ac.ir
24731
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریــــه
94/8/26
لغایت
94/8/28
8:00 صبح
تربت حیدریه-خیابان فردوسی شمالی- خیابان رازی- دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
آدرس سایت دانشگاه www.thums.ac.ir
13-52226011
(کد 051)
24732
دانشگاه علوم پزشکی جندی‌‌شاپور‌‌اهــواز
94/7/25
الف تا ش
سوسنگرد-میدان شهرداری-جنب شبکه بهداشت درمان دشت آزادگان-درمانگاه شماره 1 شهری
آدرس سایت: www.ajums.ac.ir
15-36773212
(کد 061)
94/7/26
ص تا ی
24733
24734
دانشگاه علوم پزشکی بجنــــورد
94/7/18
الف تا خ
بجنورد- بلوار دولت-خیابان شریف واقفی-دانشگاه علوم پزشکی-معاونت آموزشی آدرس سایت: www.nkums.ac.ir
32247282
32297096
 (کد 058)
94/7/19
د تا غ
94/7/20
ف تا ی
24735
دانشگاه علوم پزشکی دزفــــول
94/8/4
94/8/5
8:00 صبح
معاینه: دزفول-میدان افشار-درمانگاه طب کار
مصاحبه: دزفول-میدان افشار- مرکز مدیریت  حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول
تست ورزش:دزفول-میدان افشار-سالن ورزشی خوابگاه خواهران
آدرس سایت دانشگاه :www.dums.ac.ir
42429040
42423308
 (کد 061)
24736
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجــــان
94/8/17
لغایت
94/8/19
8:00
 الی 14:00
رفسنجان-بلوار جمهوری اسلامی-دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی
آدرس سایت: www.rums.ac.ir
41-34280038
(کد 034)
24737
دانشگاه علوم پزشکی زابـــــل
94/8/4
94/8/5
8:00 صبح
زابل- خیابان فردوسی شرقی- جنب میراث فرهنگی- دانشکده پرستاری و مامایی
آدرس سایت: www.zbmu.ac.ir
32235765
32221271
(کد 054)
24738
دانشگاه علوم پزشکی زاهــــدان
94/8/9
94/8/10
8:00 صبح
زاهدان-بلوار شهید مطهری-جنب بیمارستان چشم پزشکی-مرکز اورژانس زاهدان
آدرس سایت: www.zaums.ac.ir
33295801
20-33295717
(کد 054)
داخلی 1294
24739
دانشگاه علوم پزشکی زنجـــان
94/8/5
94/8/6
8:00 صبح
زنجان- شهرک کارمندان-انتهای خیابان مهدوی –دانشکده پرستاری و مامایی
کلیه معرفی‌شدگان می بایست قبل از مراجعه برای مصاحبه جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به نشانی: www.zums.ac.ir مراجعه نمایند.
33156253
(کد 024)
24740
دانشگاه علوم پزشکی سبـــزوار
الف تا س 94/8/4
8:30
 الی 14:00
سبزوار- کیلومتر 5 جاده تهران- ساختمان شماره 2 دانشگاه آدرس سایت: www.medsab.ac.ir
44446070
 (کد 051)
ش تا ی  94/8/5
24741
24742
24743
دانشگاه علوم پزشکی سمنــــان
9/8/94
لغایت
94/8/11
8:00 صبح
سمنان- بلوار بسیج-بالاتر از استانداری-ستاد مرکزی  دانشگاه علوم پزشکی سمنان- معاونت ‌آموزشی و پژوهشی-اداره کل آموزش آدرس سایت: www.semums.ac.ir
33450887
(کد 023)
24744
24745
دانشگاه علوم پزشکی شاهــــرود
94/8/6
94/8/7
8:00
 الی 14:30
شاهرود- میدان هفت تیر- دانشگاه علوم پزشکی
سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی
 آدرس سایت: www.shmu.ac.ir
32393811
32395054
(کد 023)
24746
دانشگاه علوم پزشکی شهرکــــرد
94/8/23
لغایت
94/8/25
8:00
 الی 15:00
شهرکرد- رحمتیه- مجتمع ‌دانشگاهی ‌دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی- سالن ‌ورزشی ‌شهید علم ‌الهدی
آدرس سایت: www.skums.ac.ir
33350341
 (کد 038)
24747
دانشگاه علوم پزشکی شیــــراز
(ممسنی)
94/8/16
94/8/17
8:00 صبح
فارس-نورآباد ممسنی-بلوار 7 تیر جنب هلال احمر
آدرس سایت: mamasanipu.sums.ac.ir
87-42541380
(کد 071)
24748
دانشگاه علوم پزشکی شیــــراز
(داراب)
94/8/16
94/8/17
8:00 صبح
داراب-بلوار فرمانداری-روبروی فرمانداری-دانشکده پیراپزشکی داراب آدرس سایت: http://darabparamed.sums.ac.ir
53523092
(کد 071)
24749
دانشگاه علوم پزشکی فســــا
الف تا د 94/8/18
8:00
 الی 13:00
فسا- بلوار رضوانیه- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا ساختمان الحاقی طبقه همکف –امورآموزش آدرس سایت www.fums.ac.ir
6-53350994
داخلی 205
(کد 071)
ذ تا ع  94/8/19
غ تا ی 94/8/20
24750
دانشگاه علوم پزشکی قزویـــن
94/7/25
لغایت
94/7/27
8:00
 الی 14:00
قزوین- بلوار شهید باهنر-دانشکده علوم پزشکی قزوین- دانشکده پیراپزشکی آدرس سایت: www.qums.ac.ir
33353006
33336001-5
 (کد 028)
24751
دانشگاه علوم پزشکی قــــم
قم-خیابان شهید لواسانی-مجتمع آموزشی دانشگاه  علوم پزشکی-دانشکده پیراپزشکی.
برنامه زمان و مکان انجام مراحل مصاحبه و سایر شرایط مصاحبه و معاینه در سایت دانشگاه به نشانی  www.edu.muq.ac.ir قرار خواهد گرفت.
37703738
 (کد 025)
24752
دانشگاه علوم پزشکی کردستــــان
94/8/9
لغایت 94/8/12
8:00 صبح
سنندج- خیابان پاسداران-‌ پایین‌تر از بیمارستان قدس- پردیس دانشگاه علوم پزشکی- آموزش کل
آدرس سایت www.muk.ac.ir
31827205
 (087)
24753
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشـــاه
94/9/8
94/9/9
8:30
 الی 13:00
کرمانشاه- میدان ایثار- بلوار دولت آباد- دانشکده پیراپزشکی آدرس سایت دانشکده پیراپزشکی:
www.paramedical.school.kums.ac.ir
آدرس سایت دانشگاه علوم پزشکی:www.kums.ac.ir
38278281
(کد 083)
24754
دانشگاه علوم پزشکی گنابــــاد
94/8/16
94/8/17
8:00
 الی 14:00
گناباد- حاشیه‌ جاده‌ آسیایی سنتو- معاونت آموزشی دانشگاه ‌علوم‌پزشکی ‌گناباد
 آدرس سایت: www.gmu.ac.ir
57225027
57223028
 (کد 051)
24755
دانشگاه علوم پزشکی گیلان-رشــت
الف تا ش 94/8/10
8:00
 الی 14:00
رشت- کمربندی شهید بهشتی-خیابان دانشجو-سالن کارگاه دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت
آدرس سایت  www.nurst.gums.ac.ir
www.gums.ac.ir
33328845
33555058
33555056
(کد 013)
ص تا ی  94/8/11
24756
دانشگاه علوم پزشکی لرستان-خـــرم‌آباد
94/8/5
94/8/6
8:00
 الی 14:00
خرم‌آباد-انتهای خیابان رازی- دانشکده دندانپزشکی
آدرس سایت www.lums.ac.ir
7-33120146
(کد 066)
24757
دانشگاه علوم پزشکی لرستان-خـــرم‌آباد
(پلدختــــر)
94/8/12
94/8/13
24758
دانشگاه علوم پزشکی مازندران-ساری
الف تا ش 94/8/12
00/8
 الی 12
آمل-خیابان طالب آملی-روبروی مرکز بهداشت-کوچه شهید فیاض بخش 5 –دانشکده پیراپزشکی آمل
آدرس سایت:  www.mazums.ac.ir
44152683
(کد 011)
ص تا ی  94/8/13
24759
دانشگاه علوم پزشکی مشهـــــد
(درگــــز)
94/8/11
00/8
 الی 14:00
درگز-میدان جهاد-جنب فرمانداری-آموزشکده عالی سلامت انوری درگز
46221208
46222300
 (کد 051)
24760
دانشگاه علوم پزشکی مشهـــــد
(کاشمـــر)
94/8/9
8:00
 الی 14:00
کاشمر-خیابان بهورز-ابتدای جاده مغان-معاونت آموزشی-مجتمع آموزش عالی سلامت
دانشکده پرستاری
آدرس سایت: www.mums.ac.ir/ch_kashmar
55227501
55227504
55265404
55245200
 (کد 051)
24761
دانشگاه علوم پزشکی همـــدان
(نهاونـــد)
94/8/16
الف تا خ
نهاوند- میدان امام –ابتدای بلوار ولیعصر(عج)-دانشکده پیراپزشکی نهاوند آدرس سایت: www.npf.umsha.ac.ir
33222910
33221025
 (کد 081)
94/8/17
د تا ظ
94/8/18
ع تا ی
24762
دانشگاه علوم پزشکی همـــدان
(اســـدآباد)
19/8/94
الف تا خ
اسدآباد- شهرک سید احمد خمینی- سالن ورزشی کارگران آدرس سایت: www.aums.umsha.ac.ir
33117452
33117451
 (کد 081)
94/8/20
د تا ظ
94/8/21
ع تا ی
24763
دانشگاه علوم پزشکی یاســــوج
94/8/25
94/8/26
8:00 صبح
یاسوج- خیابان سهید دکتر جلیل-پردیس دانشگاه -جنب بیمارستان امام سجاد(ع)-دانشکده پرستاری و مامایی.
آدرس سایت:  www.yums.ac.ir
33235140
33234115
(کد 074)
24764
دانشگاه علوم پزشکی یــــــزد
94/8/5
94/8/6
9:00
 الی 14:00
یزد- بلوار دانشجو- مجتمع آموزشی پژوهشی امام رضا(ع)-دانشکده پیراپزشکی
آدرس سایت:  www.ssu.ac.ir
32838082
36245956
37240171
(کد 035)
24765
دانشگاه علوم پزشکی اسفرایــــن
94/8/24
لغایت
94/8/28
8:00 صبح
اسفراین-خیابان امام رضا(ع)-معاونت آموزشی، دانشجویی فرهنگی و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی اسفراین
آدرس سایت:  www.nkums.ac.ir
37238757
(کد 058)
24766
دانشکده علوم پزشکی ایرانشهــــر
94/8/16
94/8/17
8:00 صبح
ایرانشهر-بلوار بلوچ-دانشکده پرستاری و مامایی-اداره آموزش. آدرس سایت:  www.irshums.ac.ir
37210483
 (کد 054)
24767
دانشگاه علوم پزشکی تربت جــــــام
94/8/10
8:00 صبح
اطلاعات تکمیلی در سایت دانشگاه به نشانی  www.mums.ac.ir قرار خواهد گرفت.
تربت جام-خیابان میرقوام‌الدین-میرقوام‌الدین 12-دانشکده پرستاری
52522113
52523225
 (کد 051)
24768
دانشکده علوم پزشکی خمیــــن
94/8/25
لغایت
94/8/27
8:00 صبح
خمین-میدان قدس - بلوار قدس - جنب مرکز بهداشت - دانشکده علوم پزشکی حضرت زینب (س)
آدرس سایت: www.arakmu.ac.ir
46224143
(کد 086)
24769
دانشکده علوم پزشکی ســــاوه
94/8/26
94/8/27
8:00
 الی 14:00
ساوه-شهر صنتی کاوه-خیابان یاس-دانشکده علوم پزشکی ساوه
آدرس سایت: www.parastari.sevehums.ac.ir
42343396
(کد 086)
24770
دانشکده علوم پزشکی ســــراب
94/9/1
لغایت
94/9/3
8:00 صبح
سراب-خیابان امام خمینی(ره)-نرسیده به میدان هفت تیر-جنب بیمارستان امام(ره)
آدرس سایت www.sarabfac.tbzmed.ac.ir
43237981
(کد 041)
24771
دانشکده علوم پزشکی سیرجـــان
94/8/10
94/8/11
معاینه
سیرجان –بلوار سیدجمالدین اسدآبادی-جنب پارک ترافیک -دانشکده علوم پزشکی سیرجان
آدرس سایت www.ssm.kmu.ac.ir
42254115
 (034)
94/8/12
مصاحبه
24772
دانشکده علوم پزشکی شوشتـــر
94/8/13
94/8/14
8:00 صبح
خوزستان-شوشتر-چهارراه شهید رجایی-انتهای ضلع غربی-بیمارستان الهادی-دانشکده علوم پزشکی شوشتر
آدرس سایت www.shoushtar.ajums.ac.ir
36222323
36228927
 (کد 061)
24773
دانشکده علوم پزشکی گـــــراش
94/8/16
94/8/17
8:00 صبح
گراش-بلوار امام حسین-بلوار دانشجو-دانشکده علوم پزشکی گراش-طبقه همکف-
آدرس سایت دانشگاه  www.Gerums.ac.ir
8-52448101
(کد 071)
24774
دانشکده علوم پزشکی مراغــــه
94/9/1
الف تا س
مراغه، میدان مجلس، کیلومتر 2 جاده مراغه تهران، روبروی دانشگاه پیام نور، دانشکده علوم پزشکی مراغه
آدرس سایت: www.maraghehphc.tbzmed.ac.ir
37276365
(کد 041)
94/9/2
ش تا ل
94/9/3
م تا ی
24775
دانشکده علوم پزشکی نیشابـــــور
94/8/9
لغایت
94/8/11
8:00
 الی 14:00
نیشابور-خیابان امام خمینی(ره) 27 -ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی.
آدرس سایت www.nums.ac.ir
43344012
43344013
43344712
43344711
(کد 051)
داخلی 307 و 308
 
داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنی روابط عمومی مندرج در سایت سازمان به نشانی www.Sanjesh.org مطرح نموده و یا با  شماره‌ تلفن  42163  (پیش شماره 021) تماس حاصل نمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد