همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پیام تبریک مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان


  

پیام تبریک مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی فرارسیدن 25 ذی الحجه " روز خانواده و بازنشستگان " رابه تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به این شرح است:

در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده به عنوان تأثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است، به نحوی که سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای را مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقوا دانسته است. اهمیت این موضوع در آموزه های دین مبین اسلام نیز با رعایت مکارم اخلاقی به عنوان رمز تعالی انسانی و عاملی درراستای حفظ امنیت روحی وروانی آحاد جامعه تبلور یافته است. در این میان آنچه که بیش از همه در توصیه های قرآنی و سخنان گهر بار ائمه معصومین سفارش مؤکد به آن شده؛ جایگاه نهاد خانواده، نقش تربیت در بنیان خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان بعنوان بزرگان خانواده و اجتماع بوده است.
از آنجائیکه نشر و ترویج فرهنگ احترام و تکریم سالمندان رسالت تک تک آحاد جامعه، نهاد ها و سازمانها است؛ از اینرو سازمان تامین اجتماعی نیز بعنوان سازمانی اخلاق مدار سعی بر آن داشته است با پاسداشت مقام و منزلت قشر معزز بازنشستگان و مستمری بگیران این مهم را در بطن جامعه نهادینه نماید. عزیزانی که درکمال صداقت و سختکوشی، بهترین سال های عمر خود را در سنگر کار و خدمت گذرانده و آبادانی و سازندگی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند. مردان و زنانی که پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور به شمار می روند. و تردیدی نیست که در گذار از این مسیر پر افتخار خانواده و همسران دلسوز و فداکار با حمایت، همراهی و دلگرمی خود نقشی بی بدیل داشته اند.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرارسیدن 25 ذی‌الحجه که متبرک به شان نزول سوره انسان بوده و بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است، سعادتمندی، سرافرازی و سیادت تمامی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما گرانمایگان، بهره ور و بهره مند باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد