همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرداختی بیمه ها به پزشکان تمام وقت بر اساس ۲K باشد


  

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: پرداخت پزشکان هیئت علمی و غیرهیئت علمی تمام وقت دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس بخشنامه دولت و مصوبه شورای عالی بیمه و تعهد سازمان‌های بیمه‌گر به صورت ۲ k پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ایرج حریرچی گفت: مطابق بخشنامه دولت و مصوبه شورای عالی بیمه به شماره ۷۴۴۵۰ ت ۵۰۹۸۲ مورخ ۱/۷/۹۳، سازمان بیمه سلامت ایرانیان شروع به اجرای این مصوبه کرده است و سایر سازمان‌های بیمه‌گر نیز قاعدتاً و قانونا از مصوبه دولت و شورای عالی بیمه تبعیت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت خود را متعهد می داند که تا حصول نتیجه و اجرای کامل قانون، پیگیری لازم را انجام دهد، گفت : همچنین هیاتی از سوی رییس جمهور  برای حل مشکلات مربوط به بیمه‌های درمانی مامور شده است .

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: همچنین با نظر مثبت و مبتنی بر قانون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمامی مصوبات شورای عالی بیمه و هیئت دولت در مورد تعرفه‌های درمانی عیناً اجرایی خواهد گردید.

حریرچی افزود: تمام دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های تابعه وزارت بهداشت هم مطابق با موارد ابلاغ مصوبات دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد