همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همکاری مرکز آموزش هما با سازمان مدیریت صنعتی ایران


  همکاری مرکز آموزش هما با سازمان مدیریت صتعتی ایران

تفاهم نامه آموزشی بین مرکز آموزش وبهسازی منابع انسانی هواپیمایی جمهوری  اسلامی ایران "هما" وسازمان مدیریت صنعتی ایران به امضا رسید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما" این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری آموزشی در سه بخش آموزش ،مشاوره وگفتمان سازی بین روسای دو مرکزمنعقد گردید. 
برگزاری دوره های خدمات آموزشی و تشکیل کارگاه های آموزشی ویژه مدیران ،استفاده از ظرفیت های علمی طرفین، همکاری در زمینه های ارزیابی و تحقیق سنجه های مدیریتی ، ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه برنامه ریزی استراتژیک، استاندارد سازی ساختار و سیستم‏ها، تحقیقات بازاریابی، پژوهش ارتباط با مشتری و ارائه خدمات مشاوره ای به منظور تعیین شاخص های بهره وری و اندازه گیری آنها با همکاری سازمان ملی بهره وری ایران ازجمله بخش های این تفاهم نامه  می باشد.
 ازدیگر موارد تفاهم نامه مذکور ایجاد فضای مناسب به منظوردرک مشترک از صنعت هوایی، برگزاری اجلاس "خانه مدیران" ویژه مدیران "هما"، تشریح رویکرد جدید مدیران، همکاری در تولید انتشار و ترجمه کتب و مقالات تخصصی در حوزه صنعت هوایی می باشد.
گفتنی است سازمان مدیریت صنعتی ازجمله سازمان های ارائه دهنده خدمات مدیریت آموزشی است که با هدف کمک به سازمان‌های دولتی و خصوصی به منظور بهبود سیستم‌ها و روش‌های مدیریت،افزایش کارایی از طریق اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی وکمک به مدیران و سیاستگذاران در پیداکردن کمبود‌ها و تنگناهای اجرایی طرح‌ها از طریق مشاوره و تحقیق در مقوله‌های مدیریت از سال 1340 تاکنون فعالیت دارد.

منبع: اداره کل روابط عمومی هما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد