همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

انتشار فراخوان جذب داوطلبان جدید در جمعیت هلال احمر


  

انتشار فراخوان جذب داوطلبان جدید در جمعیت هلال احمر
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از انتشار فراخوان سراسری جذب داوطلبان جدید در این جمعیت خبر داد و گفت: این فراخوان ملی با شعار «همه داوطلب شویم» در دستور کار سازمان داوطلبان قرار گرفته است.
فرح ناز رافع روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این فراخوان بزرگ عضویت، در راستای تحقق رهنمودهای ریاست محترم جمهور مبنی بر افزایش اعضا و داوطلبان جدید جمعیت هلال احمر و با پیش بینی جذب 15 هزار عضو داوطلب انجام می شود.
وی با تأکید بر اینکه داوطلبان در همه جای کشور با اجرای طیف وسیعی از برنامه های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی و ارائه خدمات به مردم حضوری فعال خواهند داشت، ادامه داد: امسال محور اصلی برنامه های این سازمان توجه به محتوا و تمرکز بر اشاعه و ترویج فرهنگ داوطلبی و افزایش مسئولت پذیری اجتماعی، متجلی ساختن ارزش های اخلاقی و انسانی آن و تاثیر ایجاد روحیه همدلی در شکوفایی جامعه بشری متناسب با نیازهای روز است.
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: آماده سازی جامعه در مقابله با بلایای طبیعی از جمله سیل، آتش سوزی و بویژه زلزله، از ملزومات کاری جمعیت هلال احمر است که به همین منظور در نظر داریم از طریق جذب داوطلبان جدید، در راستای تحقق «هر خانواده، یک امدادگر» و «آموختن زندگی با حوادث» اقدام کنیم.
به گفته رافع، تبلیغات لازم برای انجام و اجرایی این فراخوان ملی صورت گرفته تا مردم در سراسر کشور از زمان و مکان مراجعه به شعب جمعیت برای عضویت مطلع شوند.
علاقه مندان به عضویت در جمعیت هلال احمر می توانند با مراجعه به شبکه اجتماعی «خانه امید و صلح داوطلب» به نشانی www.hhpv.ir و یا یکی از شعب، نمایندگی ها و خانه های داوطلب جمعیت در سراسر کشور، نسبت به تکمیل فرم عضویت و ارسال مستندهای لازم برای عضویت اقدام و در برنامه های نوعدوستانه و نیکوکارانه آن مشارکت کنند.
جمعیت هلال احمر ایران با شمار بالای داوطلبان عضو در چهار گروه داوطلبی شامل مهارت، مشارکت، هدایت و حمایت، جزو برترین جمعیت های بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در میان کشورهای جهان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد