همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همکاری دانشگاه آزاد با شرکت های دانش بنیان در قالب طرح شفا


  

همکاری دانشگاه آزاد با شرکت های دانش بنیان در قالب طرح شفا
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری این دانشگاه با شرکت های دانش بنیان در قالب طرح «شفا» خبر داد و هدف از این اقدام را برقراری ارتباط موثر با مخترعان، سرمایه گذاران و دانشگاهیان و حمایت از آنها در انجام فعالیت های علمی و تبدیل علوم به محصول عنوان کرد.
به گزارش گروه علمی ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر سیدعلی ابطحی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اقدامات بسیاری در زمینه تولید مقالات، چاپ کتاب و فعالیت های پژوهشی در عرصه فناوری نانو انجام داده که اجرای طرح شفا یکی از آنهاست.
وی درباره طرح شفا توضیح داد: در این طرح علاوه بر دانشجویان دانشگاه آزاد، همه مخترعان می توانند از امکانات این دانشگاه استفاده کنند.
ابطحی خاطرنشان کرد: امروز واحدهای دانشگاهی فعال در حوزه نانو دانشگاه آزاد سهم بسیاری از کل فعالیت های واحدهای فعال در تحقیقات نانو را در اختیار دارد.
وی به حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه فناوری نانو اشاره کرد و ضمن تاکید بر لزوم تجاری سازی فناوری در کشور گفت: اگرچه امروز بسیاری از محصولات فناوری به ویژه در حوزه نانو تجاری شده است و در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد، اما با توجه به وجود تولیدات و ثبت اختراعات زیاد در زمینه نانو، این فناوری آماده جهشی بزرگ است و امیدواریم بعد از اجرای برجام، بتوانیم محصولات فناوری خود را در بازارهای کشورهای دیگر عرضه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد