همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره‌برداری از شهرک صنعتی اخترآباد


  

ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره‌برداری از شهرک صنعتی اخترآباد
بخشدار صفادشت گفت: پروژه شهرک صنعتی اخترآباد از طرح‌های برجسته بخش صفادشت شهرستان ملارد محسوب می‌شود که با بهره‌برداری از آن، سطح اشتغالزایی در این منطقه بیش از پیش افزایش می‌یابد.
ارتقاء سطح اشتغالزایی با بهره‌برداری از شهرک صنعتی اخترآبادناصر انصاری بخشدار صفادشت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش اثرگذار شهرک صنعتی در توسعه ظرفیت‌های تولیدی، اظهار کرد: در همین راستا پروژه شهرک صنعتی اخترآباد به عنوان یکی از ظرفیت‌های برجسته بخش صفادشت، تاثیر بسزایی را در تقویت هرچه بیشتر فرصت‌های شغلی در این محدوده خواهد داشت.
وی افزود: بخش صفادشت شهرستان ملارد منطقه‌ای صنعتی و تولیدمحور است که وجود آن برای شهرستان ملارد و حتی استان و کشور منشاء اثر خیر خواهد بود.
انصاری یادآور شد: طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در حوزه‌های گوناگون اعم از طرح‌های آبرسانی به مناطق دورافتاده، بیابان‌زدایی از دهستان اخترآباد و ... در دستور کار قرار دارد که به تدریج به بهره‌برداری خواهد رسید و مجموعه این اقدامات نقش تعیین‌کننده‌ای را در تحقق هرچه مطلوب‌تر توسعه پایدار در این خطه ایفا خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد