همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام بانک صادرات در آذربایجان غربی


  

استخدام بانک صادرات در آذربایجان غربی
بانک صادرات ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در آذربایجان غربی و ٢٠ استان کشور جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار ( تحویلدار) از بین داوطلبان واجد شرایط کارمند استخدام می نماید.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، این بانک به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون از میان فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مختلف در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، برنامه استخدام نیرو را در دستور کار قرار داده است.
بر این اساس داوطلبان مرد می توانند در ٢١ استان شامل: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان،کرمان، لرستان، مازندران، همدان، یزد، قزوین، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، البرز و تهران از ساعت ٩ صبح روز سه شنبه تاریخ ٢١ مهرماه تا روز دوشنبه تاریخ ٤ آبان ماه سالجاری با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir ضمن مطالعه شرایط استخدامی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام و در آزمون استخدامی که در ٢٢ آبان ماه برگزار می گردد، شرکت نمایند.
شایان ذکر است متقاضیان استخدام می توانند برای مطالعه متن کامل آگهی و کسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و مدارک مورد نیاز به وب سایت این بانک به نشانی فوق مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد