همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته آبان 94


 

تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) آبان ماه سال 1394

 پیرو اطلاعیه مورخ 94/8/10، به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) آبان ماه 94 می‌رساند دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش همزمان با ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار داده خواهد شد. لذا کلیه متقاضیان (اعم از اینکه درازمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شرکت نموده اند یا شرکت ننموده اند.)می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه از روز یکشنبه مورخ 94/08/17 لغایت چهارشنبه 94/08/20 به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به مبلغ 200.000 (دویست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 25 کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 تکالیف داوطلبان‌ برای‌ ثبت‌نام و شرکت‌ در پذیرش براساس سوابق تحصیلی:‌

داوطلبان‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش این مرحله باید  اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهند:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جداول کد رشته محلهای پذیرش دانشجو و مطالعه دقیق این دفترچه.

2- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

4- ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر (94/08/17 لغایت 94/08/20).

تبصره 1:  کلیه داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 ثبت‌نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و یا هم اکنون متقاضی می باشند می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

تبصره 2: متقاضیان می بایستی دارای مدرک فوق دیپلم باشند و یا حداکثر تا تاریخ 94/11/30 فارغ التحصیل شوند.

 5- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت  مبلغ 200.000 (دویست هزارریال) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

توجه: هرگونه‌ تغییر‌ و یا اصلاحیه‌ در دفترچه‌ راهنمای پذیرش در این مرحله از طریق‌ پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌) ‌اعلام ‌خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد