همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

لزوم تسریع مراجعه مشمولان بیمه کارگران ساختمانی به شعب بیمه تامین اجتماعی استان


  
مدیرکل تعاون و کار البرز خبر داد:
لزوم تسریع مراجعه مشمولان بیمه کارگران ساختمانی به شعب بیمه تامین اجتماعی استان
مدیرکل تعاون و کار البرز با اشاره به لزوم تسریع مراجعه مشمولان بیمه کارگران ساختمانی به شعب بیمه تامین اجتماعی استان بر ضرورت رعایت روند قانونی بیمه کارگران ساختمانی در البرز تاکید کرد.
به گزارش ایلنا در کرج، اسماعیل خلیلی با بیان این مطلب گفت: کلیه کارگران ساختمانی استان البرز که دارای کارت مهارت از اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان هستند، جهت بیمه نمودن خود و خانواده شان با در دست داشتن کارت مهارت به شعب تامین اجتماعی استان البرز مراجعه و از مزایای استفاده از بیمه تامین اجتماعی برخوردارشوند.
وی در ادامه افزود: آن دسته از کارگران ساختمانی که تاکنون موفق به دریافت کارت مهارت نشده اند به منظور اخذ کارت مهارت به جهت استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت بیمه کارگران ساختمانی در شعب اداره کل تامین اجتماعی و نیز اخذ کارت مهارت از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان رایگان بوده و جهت انجام این امور نیازی به مراجعه کارگران ساختمانی به افراد واسطه نیست.
وی در ادامه افزود: هیچ تشکل و انجمنی صلاحیت قطع یا برقراری بیمه کارگران ساختمانی و یا اظهارنظر در این باره را ندارد و این امور تنها از وظایف ذاتی و حاکمیتی اداره کل تامین اجتماعی استان است.
وی در پایان، ضمن هشدار به استفاده کنندگان غیر مجاز از بیمه کارگران ساختمانی در استان  گفت: هر گونه سواستفاده از بیمه کارگران ساختمانی از سوی آن دسته از افرادی که دارای مشاغل دیگری بوده و به قصد سودجویی از مزایای بیمه‌ای این کارگران استفاده می‌کنند، شرعی و قانونی نبوده و این دسته از افراد می‌بایست در اسرع وقت نسبت به انصراف داوطلبانه خود از بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی اقدام نمایند در غیر اینصورت در صورت شناسایی موارد تخلف، مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد