همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 94

با عرض تبریک به مناسبت  ایام ا... دهه مبارک فجر، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که  اسامی آنان به عنوان  پذیرفته‌شده شده نهایی هریک از رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کدرشته‌محل‌های 1225 تا 1249 و 4619 مربوط به کد رشته امتحانی 114) دانشگاه‌های علوم پزشکی و کارشناسی ناپیوسته مراقبت پرواز (کد‌رشته‌محل 1924 مربوط به کد رشته امتحانی 205) مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور اعلام گردیده است، می‌رساند که لازم است در یکی از روزهای شنبه مورخ 134/11/17 و یا یکشنبه مورخ 1394/11/18 با همراه داشتن مدارک ذیل، برای ثبت‌نام به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. ضمناً کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از حضور در دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و مکان ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه نمایند.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌

1- اصل و یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه.

2- اصل و یک برگ تصویر از پشت و روی کارت ملی.

3- شش قطعه تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

4- ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برادران) می‌بایست مطابق با ‌یکی از کدهای مندرج در صفحات 4 و 5 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 باشد.

5- اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع.

6- اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) حداکثر تا تاریخ 1394/11/30، برای‌ آن‌دسته‌ از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ ارائه‌ اصل یا گواهی مدرک‌ کاردانی امکان‌پذیر نباشد، لازم است اصل گواهی تأیید شده ‌توسط ‌دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی با محتوی فرم شماره 9 مندرج در دستورالعمل ثبت‌نامی (ارائه شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد « اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.» در صورتی که فرد پذیرفته در تاریخ مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.

7- ارائه ‌اصل‌ گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی): ‌پذیرفته‌شدگان دارای مدرک کاردانی گروه آموزشی پزشکی- پایان ‌طرح‌ نیروی ‌انسانی‌ آنان تا تاریخ 1394/6/31 و یا 1394/11/30 باشد یا گواهی معافیت از خدمت لایحه طرح.

8- دارندگان مدرک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط « آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر، مصوب جلسه 845 مورخ 92/4/15 شورای گسترش آموزش عالی » باشند.

9- دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در صورت دارا بودن شرایط لازم مطابق مفاد بندهای «و» و «ز» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنما مجاز به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون بوده‌اند.

تذکرات مهم

1- کلیه‌ پذیرفتگان‌ ملزم‌ می‌باشند در تاریخ‌ ‌تعیین ‌شده ‌برای ثبت‌نام ‌به‌ مؤسسه آموزش‌ عالی‌ ذیربط مراجعه ‌نمایند. بدیهی ‌است‌ عدم مراجعه بموقع برای ‌ثبت‌نام به ‌‌منزله ‌انصراف‌ از رشته‌ مربوط تلقی ‌می‌گردد‌.

2- پذیرفتگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ دوره‌ روزانه‌ این آزمون،‌ خواه‌ در مؤسسه آموزش‌ عالی‌ ذیربط ثبت‌نام‌ نمایند یا ننمایند، حتی‌ با دادن‌ انصراف‌ قطعی‌ از تحصیل‌ مجاز به‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ کاردانی‌ به‌ کارشناسی‌ناپیوسته‌ سال‌ 1395 نمی‌باشند.

داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را در این خصوص در ساعت اداری با شماره‌ تلفن‌ 42163 (کد 021) و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مطرح نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد