همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام آخرین مهلت ثبت نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: مرحله تکمیل ظرفیت برای موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال اجرا است.

وی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برای رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است صورت می گیرد و داوطلبان تا ۱۲ آبان ماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به موسسات آموزشی مورد نظر در رشته های مورد علاقه ثبت نام کنند.

توکلی اظهار داشت: همچنین مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور برای رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است در حال انجام است و داوطلبان تا ۲۵ آبان ماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به واحدهای آموزشی این دانشگاه در رشته های مورد علاقه ثبت نام کنند.

وی افزود: تا امروز سه شنبه ۱۱ آبان تعداد ۲۵ هزار و ۱۸۴ نفر در مجموع تکمیل ظرفیت موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مرحله تکمیل ظرفیت در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فنی حرفه ای در دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در این مرحله تا ۲ آذرماه فرصت دارند بر اساس ضوابط ثبت نام کنند.

وی افزود: تاکنون تعداد ۲ هزار و ۲۶۹ نفر نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فنی حرفه ای ثبت نام کرده اند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تا ۱۹ آبان ماه فرصت دارند در این مرحله شرکت کنند و تاکنون تعداد ۷ هزار و ۶۲۴ نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد