همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات

از 13 تا 28 آذرماه جاری صورت می‌گیرد

ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات
 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان از ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات خبر داد و گفت: ثبت‎نام اینترنتی از 13 تا 28 آذرماه جاری انجام می‎شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام عباس دارویی امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: آزمون سراسری جذب روحانیون برای کاروان‎های عتبات عالیات 29 بهمن ماه جاری برگزار می‎شود.
وی هدف از برگزاری این آزمون را در جذب و گزینش روحانیون برشمرد و تصریح کرد: تاکنون به منظور جذب روحانیون و مداحان کاروان‎های حج و عتبات عالیات حدود پنج آزمون برگزار شده است.
فعالیت‎های ‎فرهنگی جزو اولویت‎های حج و زیارت است
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان با اشاره به اینکه شرکت‎کنندگان در آزمون باید حداقل 27 سال و حداکثر 55 سال داشته باشند، افزود: یکی از شرایط ثبت‎نام در این آزمون داشتن گواهینامه پایان دروس شفاهی و کتبی پایه هفتم از حوزه‎های علمیه مشهد، قم و اصفهان است.
دارویی؛ تأهل و معمم بودن را از دیگر شرایط ثبت‎نام و شرکت در این آزمون ذکر کرد و گفت: متقاضیان شرکت در ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات پس از ثبت‎نام اینترنتی باید مدارک خود را به دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان تحویل دهند.
وی در خصوص منابع آزمون جذب روحانیون بیان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون در راستای احکام فقهی، تاریخ اسلام، عقاید، اماکن و اطلاعات مورد سنجش قرار می‎گیرند.
دارویی با اشاره به اینکه فعالیت‎های اجرایی و فرهنگی از اولویت‎های دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت است، ابراز کرد: با توجه به اینکه برنامه‎های فرهنگی از طریق روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) در کاروان‎های زیارتی انجام می‎شود باید در گزینش آنها دقت نظر بیشتری صورت بگیرد.
دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان در سال 1389 راه‎اندازی شد
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان گفت: دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان در سال 1389 راه‎اندازی شد و فعالیت‎های مختلفی در زمینه‎های فرهنگی در حال انجام است.
به گفته دارویی؛ ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات از 13 لغایت 28 آذرماه جاری انجام می‎شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد