همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سرویس تماس بان

ویژه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری
 
معرفی سرویس

از این پس با سرویس «تماس بان» همراه اول حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود از کلیه تماس های دریافتی خود مطلع خواهید شد.

     چنانچه به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشید، «تماس بان» پس از اتصال مجدد شما به شبکه همراه اول، شماره تمام کسانی را که در این فاصله با شما تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها، در یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد.

 

قوانین و شرایط کلی

  • امکان فعال سازی و استفاده از سرویس برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.
  • فعال سازی و غیرفعال سازی و بررسی وضعیت سرویس از طریق پیامک میسر خواهد بود.
  • فعال سازی سرویس تماس بان رایگان می باشد.
  • اطلاعات مربوط به تماس گیرنده شامل شماره تلفن، تاریخ و زمان تماس از طریق یک پیامک برای مشترک ارسال می شود.
  • شماره تماس گیرنده بصورت کامل برای مشترک دریافت کننده تماس ارسال خواهد شد.
  • چنانچه مشترک چندین تماس از دست رفته از یک شماره در زمان های مختلف داشته باشد، مجموع تعداد تماس ها به همراه ساعت و روز آخرین تماسِ از دست رفته در قالب یک پیامک به مشترک ارسال می شود.
 
 

فعال سازی

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به شماره ۹۹۱۴ سرویس «تماس بان» را فعال نمایند. مشترکین برای فعال سازی, غیر فعال سازی و درخواست اعلام وضعیت سرویس می توانند کدهای زیر را به شماره ۹۹۱۴ ارسال نمایند:

 

 

 
فعال سازی
   
نوع درخواست
عدد ارسالی (لاتین)
فعال سازی
۱
غیر فعال سازی
۵
اعلام وضعیت سرویس
۰
دریافت راهنمای سرویس
ارسال پیامک خالی
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد