همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 و می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور، منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 96/03/07 آغاز و در روز شنبه مورخ 96/03/13 پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند. لازم به تاکید است ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود و داوطلبان می بایست همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

با توجه به اینکه هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور نسبت به پرداخت مبلغ 250.000 (دویست و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، مبلغ 51.000 (پنجاه و یکهزار) ریال دیگر نیز به منظور اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته‌های مؤسسات مذکور به روش فوق پرداخت نمایند.

ضمناً دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی همزمان با ثبت‌نام در روز یکشنبه مورخ 96/03/07 در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان درج خواهد شد. لازم به توضیح است که پذیرش در برخی از رشته‌های آزمون مذکور، براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می پذیرد که اطلاعات کامل دردفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش در آنها «با آزمون» می‌باشد، در روز جمعه مورخ 96/5/13 برگزار خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد