X
تبلیغات
رایتل


  

ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون سراسری سال تحصیلی 97-96

 

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی در این دانشگاه انجام می گیرد و خواهشمند است از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش خود داری فرمائید.

تذکرمهم:جهت ورود به سامانه نوع کاربری دانشجویان جدید الورود را انتخاب نمایید و با شماره ملی و کد داوطلبی وارد شوید

 

ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری از ساعت 14 روز یکشنبه 26شهریور لغایت 29 شهریور ماه میباشد .  شروع کلاسها برابر مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از مورخ 01/07/96 خواهد بود.

 

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

 

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید از  KB150 بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز:

1 –  اسکن یک قطعه عکس  جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 – اسکن  صفحه اول شناسنامه

3 – اسکن کارت ملی پشت و رو

4 – اسکن کارت پایان خدمت ، معافیت ،برگ سبز اعزام به خدمت ،یا گواهی حین خدمت سربازی از محل خدمت ( جهت برادران)

5 –اسکن مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی

6- اسکن مدرک یا گواهی موقت دیپلم

7- اسکن ریزنمرات پیش دانشگاهی

8- اسکن ریز نمرات سه ساله دبیرستان

 

تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان تحویل مدارک اصلی به دانشگاه همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

مدارک مورد نیاز تحویل دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری :

1- اصل شناسنامه + 3 سری تصویر از تمام صفحات آن

2- اصل کارت ملی + 3 سری تصویر پشت و روی کارت

3- 6 قطعه عکس 3*4

4- اصل یا گواهی موقت دیپلم + 2 سری تصویر آن

5- اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی + 2سری تصویر آن

6- ریز نمرات سه ساله دیپلم و پیش دانشگاهی + 2 سری تصویر

7- اصل کارت پایان خدمت ،معافیت ،برگه سبز آماده به خدمت یا نامه حین انجام خدمت سربازی

8- پذیرفته شدگان دارای مدرک کاردانی که پایان طرح نیروی انسانی آنان تا تاریخ 31/6/96 و یا 30/11/96 باشد ارائه اصل گواهی نامه انجام خدمات طرح نیروی انسانی الزامی می باشد.

9- رسید پستی تاییدیه تحصیلی ( ضروری است پذیرفته شدگان با در دست داشتن  پیش دانشگاهی به باجه پست  محل سکونت خود مراجعه و درخواست صدور تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی رااز آموزش پرورش محل تحصیل خود برای دانشگاه علوم پزشکی همدان به آدرس زیر در خواست نمایند.

(همدان – چهار راه شریعتی – ساختمان معاونت آموزشی – طبقه دوم – اداره کل آموزش -واحد ثبت نام – کد پستی   6517619664به همراه سایر مدارک در زمان مراجعه حضوری تحویل آموزش نمایید.

 

 

آدرس دانشگاه : چهاراه پژوهش – روبروی پارک مردم – دانشگاه علوم پزشکی همدان

برنامه زمانبندی جهت تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود آزمون سراسری اعم از نیمه اول و دوم :

 

شنبه         1  مهر    دانشکدههای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی  از ساعت 8 الی13و 14 تا 17  سالن همایش ها

یکشنبه       2  مهر   دانشکدههای پیراپزشکی و توانبخشی                                            از ساعت 8 الی13و 14 تا 17  سالن همایش ها

دوشنبه      3   مهر   دانشکدههای پردیس خودگردان ( بین الملل) و بهداشت                     از ساعت 8 الی13و 14 تا 17  سالن همایش ها

دوشنبه       10 مهر     دانشکده علوم پزشکی اسداباد

سه شنبه     11 مهر     دانشکده پیراپزشکی نهاوند

چهارشنبه   12 مهر      دانشکده پرستاری ملایر

 

تذکر مهم : دانشجوی گرامی جهت آشنایی با مقررات آموزشی لازم است آیین نامه آموزشی مربوط به رشته و مقطع خود را از سایت معاونت آموزشی دانشگاه(پانل آیین نامه های آموزشی) دانلود کرده و بر حسب مورد استفاده نمایید.

تذکرات مهم :

1) دانشجویان پسری که مشمول خدمت سربازی هستند و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند ،لازم است برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سایت دانلود و تکمیل نمایند  و با الصاق یک قطعه عکس 3*4 همراه مدارک مورد نیاز در زمان مقرر به دانشگاه تحویل دهند.

2 )عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در تاریخهای مذکور به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده تلقی می گردد.

3)   درصورت وجود نقص مدارک خواسته شده ثبت نام  پذیرفته شده انجام نخواهد گردید.

4)   باتوجه به اینکه ممکن است پس از ثبت نام دانشجو در دوران تحصیل به تصویر مدارک نیاز داشته باشد توصیه موکد می گردد، حداقل یک نسخه از مدارک تحصیلی برای خود تهیه نمایید.

5)  تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان فقط براساس برنامه اعلام شده و با ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و پس از شناسایی و تائید واحد مربوطه انجام می گردد. بنابراین اگر پذیرفته شده محترم ثبت نام الکترونیکی را انجام نداده باشد، تشکیل پرونده وی در موعد تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود .

6)  بدیهی است در هر زمان که اداره کل امور آموزشی دانشگاه طبق مفاد دفترچه شماره 1 آزمون سراسری سال 1396 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام دانشجو رابه علت مغایرت با مقررات یا نقص مدارک مهم غیرمجاز تشخیص دهد، بلافاصله از ادامه تحصیل پذیرفته شده جلوگیری به عمل خواهد آورد.

7)   درصورت درخواست پذیرفته شدگان برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، پس از تشکیل پرونده این امر امکان پذیر خواهد بود.

8)  ادامه تحصیل به طور همزمان در دانشگاه های دولتی ، غیردولتی ،غیر انتفاعی، دانشگاه آزاد و مانند آن مجاز نمی باشد . بدیهی است هر زمان که خلاف این امر مشخص گردد از ادامه تحصیل دانشجو در هر مرحله ای از تحصیل جلوگیری به عمل خواهد آمد و دانشجو حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

 

 

                                                                                                     اداره کل امور آموزشی دانشگاه

 

سایت ثبت نام و اسکان در خوابگاه

دانشجوی محترم جهت کسب اطلاعات در خصوص خوابگاهها به لینک ذیل مراجعه نمایید

 

http://culture.umsha.ac.ir/index.aspx?siteid=13&fkeyid=&siteid=13&pageid=18943

 

لازم به ذکر است که معاونت دانشجویی دانشگاه تعهدی در قبال واگذاری خوابگاه ندارد  .            

 

شماره تلفن دانشکده اسدآباد : 08133117451

شماره تلفن دانشکده نهاوند : 08132221025

شماره تلفن دانشگاه ملایــر : 08132229937

 

در صورت بروز اشکال در ثبت نام  می توانید با شماره تلفن 32516632-081 تماس حاصل فرمایید.
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد