همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بانک‌پاسارگاد، بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی را بهبود بخشید


  

بانکداری مجازی نوع نوظهوری از ارائه خدمات در صنعت بانکداری است که به عرضه خدمات بانکی با استفاده از محیط‌های الکترونیکی می‌پردازد. با استفاده از این سیستم پرداخت الکترونیکی، می‌توان انتقال منابع پولی و اعتباری را به‌صورت الکترونیکی انجام داد؛ بدون آنکه نیازی به جابه‌جایی فیزیکی باشد.

بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این خدمت به آنها امکان می‌دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت، بتوانند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهند. در حقیقت مشتریان تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا، از خدمات بانکداری‌مجازی بانک پاسارگاد بهره مند می‌شوند.

این خدمات شامل خدمات سپرده، خدمات کارت، خدمات تسهیلات، خدمات ارزی و خدمات چک هستند. به این ترتیب که مشتریان از طریق بانکداری مجازی می‌توانند خدماتی از قبیل درخواست افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه و بلندمدت، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزییات سپرده(موجودی، تاریخ افتتاح و ...)، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها، انتقال وجه بین سپرده‌های خود، انتقال وجه به سپرده‌های دیگر، انتقال وجه کارتابلی (انتقال وجه از حساب‌های مشترک)، انتقال وجه مستمر(انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه گروهی(انتقال وجه از یک سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بین بانکی، انتقال وجه بین بانکی مستمر(زمان‌دار به تاریخ آینده) را در بخش خدمات سپرده دریافت کنند.

همچنین در بخش کارت، خدماتی همچون درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت(حساب اصلی و حساب فرعی)، انتقال وجه مستمر کارت به کارت(انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه کارت به کارت گروهی(از یک کارت به چندین کارت)، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانه‌های مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانه‌های مختلف، مسدود کردن کارت، مشاهده جزییات پرونده کارت اعتباری، نمایش دوره‌های صورت‌حساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری از طریق بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد قابل ارایه هستند.

خدمات تسهیلات، چک و ارزی نیز در این نوع بانکداری قابل ارایه هستند. این خدمات عبارتند از مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزییات آنها، درخواست پرداخت اقساط، درخواست صدور دسته چک، چک بانکی و چک بین بانکی، گزارش وضعیت چک‌های واگذار شده به سپرده، گزارش وضعیت دسته چک، مشاهده جزییات سپرده ارزی(موجودی، تاریخ افتتاح و ...) و مشاهده صورت حساب سپرده.

ورود به سامانه بانکداری مجازی با نام کاربری و رمز عبور امکان‌پذیر است. در صورتی‌که مشتری بانک‌پاسارگاد هستید، می‌توانید جهت دریافت رمز به نزدیکترین شعبه بانک‌پاسارگاد مراجعه کنید. پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی در سایت بانک‌پاسارگاد، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد کنید.

اگر مشتری بانک‌پاسارگاد نیستید، می‌توانید جهت افتتاح حساب و استفاده از امکانات بانکداری مجازی بر روی گزینه افتتاح حساب در بانک‌پاسارگاد(در قسمت معرفی بانکداری مجازی در سایت بانک‌) کلیک کنید. پس از تکمیل اطلاعات مربوطه با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به پیشخوان بانکداری‌مجازی در یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنید تا عملیات افتتاح حساب در کمترین زمان انجام شود.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با خدمات بانکداری‌مجازی بانک پاسارگاد، راهنمای بانکداری مجازی را از سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir دریافت کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد