همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

6 مزیت رقابتی مهم برای شرکتهای تامین و پخش قطعات یدکی خودرو


  

تعدادی از مهمترین مزایای رقابتی در سیستم مدیریت زنجیره تامین قطعات یدکی خودرو در بخش پشتیبانی به ویژه حمل و نقل به قرار زیر می باشند:

1- کاهش هزینه های کلی :
یکپارچه کردن محموله ها برای حمل، برنامه ریزی موثرتر برای تولید و کار و کاهش هزینه های حمل و نقل همه نقش موثری در دستیابی به هدف نهایی شما دارند. هزینه های پایینتر به شما مزیتهای رقابتی بیشتری در جذب مشتریان شما و همچنین مشتریان بالقوه می دهند.
2- افزایش بهره وری
فناوری یک عنصر کلیدی در توسعه مدیریت زنجیره تامین قطعات یدکی خودرو می باشد. کاهش زمان کمتر بر روی فرایندهای تاکتیکی و عملیات تکراری زنجیره تامین موجب می شود زمان بیشتری برای تمرکز بر روی عملیات اصلی کسب و کار صرف شود. یک سیستم مدیریت حمل و نقل به شما توانایی اتوماسیون فرایندهای زنجیره تامین  را میدهد که موجب تصمیم سازی آسانتر و صرف زمان کمتر و حرکت به سوی حمل و نقل کاراتر می شود. همچنین این موضوع سبب رشد سریع ساختار حمل و نقل می شود و در صورت افزایش مشتریان جلوی از دست رفتن فروش بیشتر را می گیرد.
3- بهبود خدمات:
 با اثر بخشی بیشتر در مدیریت حمل و نقل و کار هوشمندانه تر و همکاری با شرکتهای حمل و نقل فعالان سیستم مدیریت زنجیره تامین قطعات یدکی می توانند با وسعت دید خود راهکارهای متنوعتری برای توسعه کسب و کار خود ارائه دهند.شرکت حمل و نقل خود را بر پایه هزینه ، زمان حمل و تحویل و سطح خدمات انتخاب کنید. شرکتهای حمل و نقلی را انتخاب کنید که بیشترین خدمات را به مشتریانتان ارائه می دهند.
4- بهره وری انبار:
با استفاده بیشتر از سیتستمهای مدیریت حمل و نقل شما زمان کمتری بر روی کنترل حمل و نقل خود می گذارید و زماننتان را بر روی پروژه های دیگر مانند وطایف انبار صرف می کنید. به علاوه اگر سیستم ERP یکپارچه با شرکت حمل و نقل خود داشته باشید، بسیاری از ثبتهای خطا و دوباره کاریها حذف خواهد شد.
5- کاهش موجودی:
هنگامی که مدیریت حمل و نقل بار به شما اطمینان می دهد که بار در زمان درست به مشتری می رسد، شما می توانید موجودی کالا را کاملا برنامه ریزی کنید. داشتن یک پیش بینی دقیق از موجودی اهمیت فزاینده سیستم حمل و نقل الکترونیک را مشخص می کند که موجب افزایش قدرت پیش بینی آینده می شود.
6- بهبود جریان نقدینگی:
پیش پرداخت و پرداخت اضافی؟ ارسال رایگان؟ فقط پیش پرداخت؟ وصول؟ آیا می دانید چگونه باید به یک مشتری انگیزه داد؟ وقتی شما توانایی فهم حساب و کتابهای حمل و نقل را داشته باشید می توانید بر روی یافتن روابطی بین حق خدمات به مشتریان خوب و سود آوری کلی/جریان نقدینگی شرکت حود بپردازید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد