همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید دومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس اندازبیمه آسیا


  

تمدید دومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس اندازبیمه آسیا

1397/01/08

دومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بنابر اعلام مدیریت بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا ، به میمنت مبعث پیامبر اکرم(ص)و استقبال چشمگیر مردم ، دومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا تا مورخ1397/1/25تمدید شد.
در این گزارش با اشاره به اهدای جوایز ارزنده و ویژه به خریداران بیمه های عمروپس انداز در طول برگزاری جشنواره آمده است: افزایش متناسب در اندوخته بیمه نامه جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا، انجام آزمایش و معاینه رایگان متقاضیان خرید بیمه نامه عمر و پس انداز و خدمات ویژه در بیمه نامه های های عمرو حوادث انفرادی، حوادث منضم به اتومبیل و بیمه نامه مسئولیت مدنی جامع هیات مدیره،مدیر و مالکین ساختمان در قبال ساکنین،اشخاص ثالث و مراجعین مشاعات از جمله تسهیلاتی است که در طول جشنواره به خریداران بیمه های عمر و پس انداز ارائه می شود.
بنابر بر این گزارش، اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان جشنواره، همزمان با برگزاری چهارمین همایش سالانه سراسری توسعه فروش بیمه های زندگی در اواخر اردیبهشت ماه سال 1397 انجام خواهد شد.
گفتنی است بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور و حائز رتبه اول در گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران برای چهارمین سال متوالی با یکصد شعبه و بیش از 2500 نمایندگی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه ای به ویژه بیمه های عمرو پس انداز به هموطنان گرامی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد