همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزییات آزمون استخدام رئیس قطار در شرکت رجا


 

 

جزییات آزمون استخدام رئیس قطار در شرکت رجا

جزییات آزمون استخدام رئیس قطار در شرکت رجا

 قطار مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا با صدوراطلاعیه ئی، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی رئیس قطاری در سال ۱۳۹۷ را برای دواطلبان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا بر اساس این اطلاعیه، فرآیند آزمون استخدامی رئیس قطاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، از ساعت ۱۴ روز جمعه ۷ اردی بهشت ۹۷ در تهران – خیابان شهید مطهری – نبش خیابان مفتح – جنب ایستگاه مترو – دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
لذا کلیه داوطلبان متقاض، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه‌ی پرینت کارت شرکت در آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون، آدرس محل آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون، توصیه های پیش از آزمون و ... می‌توانند به سایت اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون دواطلبان واجد شرایط در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردی بهشت ۹۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی رجا قرار خواهد گرفت.
از این رو، داوطلبان واجد شریط  باید در تاریخ‌های اشاره شده به سایت رجا مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند. 
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.
ضمناً نتایج اولیه آزمون استخدامی رئیس قطاری رجا، در نیمه دوم اردی بهشت ماه ۹۷ از طریق سایت شرکت رجا منتشر خواهد شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد