همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مهلت انتخاب محل آزمون دانشگاه پیام نور تمدید شد


  

برای دانشجویان کارشناسی و ارشد؛
مهلت انتخاب محل آزمون دانشگاه پیام نور تمدید شد

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای آخرین بار تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، این دانشگاه اعلام کرد: مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۴ اردیبهشتت ۹۷ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۷ برای آخرین بار تمدید شده است.
امسال برای جریمه‌ها بخشودگی در نظر گرفته شد
کریمی سرپرست دبیرخانه هیئت‌های بدوی، تجدید نظر و تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی نیز با اشاره به اهمیت مسئولیت سازمان تامین اجتماعی و پذیرش برخی ظلم‌های صورت گرفته از سوی این سازمان در حق فعالان کسب و کار گفت: تامین اجتماعی برای دفاع از حق کارگران به وجود آمد.
نماینده سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۲۴ هزار پرونده شکایت در مورد رد نشدن حق بیمه وجود دارد، درباره حذف ماده ۴۱ قانون تامین اجتماعی گفت: ماده ۴۱ قبل از انقلاب تصویب شده است و اگر فردایی حذف شود فاجعه می‌شود. نماینده‌ها باید از ماده ۴۱ دفاع کنند تا حقی ضایع نشود.
کریمی با اشاره به برخی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی گفت: در سازمان تامین اجتماعی تصمیمی گرفته شده است که برای حل معضلات و مشکلات سیستم الکترونیکی برقرار کند.
سرپرست دبیرخانه هیئت‌های بدوی، تجدید نظر و تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی گفت: «امسال با هدف حمایت از تولید برای جریمه‌ها بخشودگی در نظر گرفته شد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد