همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ارائه خدمات مشاوره به داوطلبان برای رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان


  

قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری1397:

دکتر علی نژاد از ارائه خدمات مشاوره به داوطلبان برای رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد

دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه  از مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان جهت گزینش شایسته دانشجومعلمان برای رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد. 

وی افزود: در آستانه اعلام نتایج مرحله اول کنکور و انتخاب رشته، معاونت دانشجویی بر آن شد که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تاکیدات رییس دانشگاه فرهنگیان، در راستای جذب بهترین استعدادها و نخبگان برای امر مقدس معلمی به معرفی حداکثری دانشگاه شریف فرهنگیان بپردازد.

دکتر علی نژاد تصریح کرد:  با توجه به متنوع بودن رشته های تحصیلی و وجود رقابت بین رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری، ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی جهت به گزینی داوطلب در رشته مربوطه احساس می شود و سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش دانشگاه فرهنگیان، نقش مهمی را در هدایت مناسب داوطلبان کنکور بر عهده دارد. 
 
وی ادامه داد: با توجه به نیازی که در آموزش و پرورش به انتخاب معلم شایسته در مقاطع مختلف تحصیلی احساس می شود، مشاوره تحصیلی مناسب می تواند داوطلبان کنکور و دانشجومعلمان را برای ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود هدایت نماید و افراد را به ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار معلمی در علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی راغب نماید.
 
معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه انتخاب رشته و هدایت تحصیلی بسیار فراتر از کنکور سراسری شده است و بسیاری از جنبه های تحصیل را پوشش می دهد بیان کرد: داوطلبان کنکور برای اطلاع از ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و آگاهی از رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری، به مراکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان در پردیس های سراسر کشور مراجعه نمایند.
 
همچنین داوطلبان میتوانند از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور(شهرستان) با شماره۸۷۷۵۱۷۱۸-۰۲۱ و۰۲۱۸۷۷۵۱۷۱۵شماره تماس مشاور مربوطه در استان خود را دریافت نمایید.
 
 
وی تاکید کرد: مشاوره تحصیلی می تواند دانش آموزان و دانشجویان را در مورد آینده شغلی معلمی و آینده تحصیلی رشته های مختلف، رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری، آزمون های زبان خارجه، روش های افزایش تمرکز،  روش های برنامه ریزی درسی، ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر  مطلع سازد.
 
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: داوطلبان کنکورمعمولا بعد از ورود به دانشگاه از ویژگی های رشته دلخواه خود باخبر می گردند. ضروری است داوطلب قبل از انتخاب رشته،  از آینده تحصیلی رشته های مختلف تحصیلی و استعداد خود در رشته مربوطه جهت تدریس در کلاس درس مطلع گردد تا بتواند  برای انتخاب رشته تصمیم گیری نماید. به عنوان مثال یک داوطلب کنکور باید از استعداد خود در معلمی، نحوه ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه، شرایط ادامه تحصیل آن رشته در مقاطع بالاتر و همچنین واحدهای دانشگاهی که می بایست بگذراند مطلع گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد