همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی


  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تسهیلات مناسبی در استان ارائه می شود که پوشش فارغ التحصیلان از اولویت های ارائه این تسهیلات است.
احمدی ارائه فرصت برابر برای جوانان را ضروری دانست و از هدفگذاری هایی در این بخش خبر داد.
احمدی با بیان اینکه تغییر نگاه شغلی فارغ التحصیلان و گرایش به سمت کارآفرینی مورد تاکید است، گفت: با حمایت از این بخش می توان نگاه و گرایش به سمت شغل های دولتی را کمتر کرد و خروجی بهتری داشته باشیم.
احمدی با اشاره به تماس های پوشش داده شده در سامانه سامد طی ۲ ساعت گفتگوی تلفنی خود با مخاطبین، ابراز داشت: ۲۰ تماس از مخاطبین سامانه در قالب این برنامه پاسخگویی پوشش داده شد.
استاندار با اشاره به فعالیت سامانه سامد، اظهار کرد: با دریافت مکالمات و ضبط و ثبت اطلاعات از طریق شماره ۱۱۱، موارد به دستگاه مورد نظر در راستای پیگیری ارسال می شود.
وی افزود: حوزه بازرسی استانداری نیز نسبت به تحقق اهداف و اتصال موارد به دستگاه متولی اقدام خواهد کرد.
احمدی تصریح کرد: همچنین تاکید ما در عملیاتی شدن رفع مشکلات با اولویت بندی در محورهای مشکلات عمومی، مباحث تولید و رفع مشکلات جامعه هدف است.
احمدی با تاکید بر گفتگوی رودرو با مردم، خاطرنشان کرد: بهترین نوع ارتباط با مردم گفتگوی رودرو است که در این حوزه برنامه هایی با حضور در بخش ها، شهرها و روستاهای مختلف اجرایی می شود. همچنین استفاده و بکارگیری سامانه سامد در راستای بهبود ارتباط با مردم و رفع مشکلات جامعه هدف مورد تاکید است و باید برای تحقق رفع مشکلات جامعه هدف اقدام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد