همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

امکان انتخاب همه گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی(21 - مرداد - 1397)


  

امکان انتخاب همه گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی(21 - مرداد - 1397)
دکتر امیر رضا شاهانی گفت: « انتخاب رشته کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی از هفته آینده در همه گروه‌های آزمایشی امکان پذیر است.»

 

 

 

امکان انتخاب همه گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر امیر رضا شاهانی گفت: «  انتخاب رشته کارشناسی پیوسته سوابق تحصیلی از هفته آینده در همه گروه‌های آزمایشی امکان پذیر است

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: « برخلاف سال های گذشته امسال در دوره های بدون آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. بدین ترتیب که داوطلبان با پرداخت یک هزینه ثبت ‌نام، 20 رشته‌/ محل انتخاب می‌کنند و پس از پردازش اطلاعات، کدرشته پذیرفته شده داوطلب را اعلام می‌کنیم.»

وی افزود: « ضمنا این امکان را ایجاد کردیم که داوطلبان مستقل از رشته دیپلم، میتوانند یک رشته آزمایشی را انتخاب کنند، یعنی اگر کسی دیپلم تجربی داشته باشد، لزومی ندارد که حتما علوم تجربی را انتخاب کند و امکان انتخاب علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی ، هنر و زبانهای خارجی را دارد . »

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «گزینه دیگری هم از هفته آینده در سامانه انتخاب رشته مبتنی بر سوایق تحصیلی فعال خواهیم کرد که داوطلبان در چند گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند، مثلا اگر کسی رشته‌اش تجربی است، می‌تواند رشته تجربی، ریاضی ، انسانی ، هنر یا زبانهای خارجی را انتخاب کند. در این حالت برای هر کدام از گروه‌ها، یک حق ثبت‌ نام دریافت می‌شود ولی برای هر گروه می‌تواند 20 انتخاب داشته باشد . »

شاهانی اشاره کرد: «کسانی هم که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از هفته آینده در گروه‌های دیگر انتخاب رشته کنند و محدودیتی برای گروه‌های مختلف نیست.»

روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد