همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نحوه ثبت نام پیام نور ورودی جدید

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سراسری سال 97
زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور
ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سراسری سال 97 دانشگاه پیام نور به اطلاع می رساند : تاریخ ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان از طریق همین سایت متعاقبا اعلام می گردد.




نکته بسیار مهم : در صورتیکه مدارک ارسالی با اصل مدارک در زمان مراجعه حضوری و تحویل مدارک ناقص یا دارای تناقض باشد ، قبولی شما در دانشگاه پیام نور ملغی می شود . توجه داشته باشید تا زمان تحویل مدارک شما دانشجو قطعی دانشگاه محسوب نمی شوید. مسئولیت تناقض و کسری مدارک تا زمان تحویل بعهده شخص پذیرفته شده می باشد .

خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد: الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش260" ب) انتخاب واحد و دریافت "گزارش 101 " ج) مراجعه حضوری به مرکز قبولی  (جهت پذیرش و تشکیل پرونده  و تطبیق اصل مدرک)   روزهای اداری  و ساعات اداری د) پرداخت شهریه مطابق با "گزارش 101"

1-.

ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"

4-جهت سهولت در انتخاب دروس در هنگام انتخاب واحد به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.pnu.ac.ir مراجعه و سرفصل دروس رشته خود را مشاهده نمایید . در هنگام اخذ درس رعایت روابط دروس ( روابط پیش نیازی و هم نیازی دروس ) الزامی است .

5- بعد از انجام مراحل فوق با توجه به تاریخ مندرج در گواهی پذیرش اینترنتی جهت تحویل مدارک به مرکز پذیرش خود مراجعه نمایید.

6- شایان ذکر است تاریخ و ساعت تشکیل کلاس در گزارش 101 " نتیجه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجو" (که پس از پذیرش دانشجوتوسط مراکز و انتخاب واحد در دسترس قرار می گیرد)و همچنین سایت های اطلاع رسانی مراکز درج گردیده است .

7

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد